Dagens Hälsningstråd

God Morgon 4 Februari

2014-02-04 03:04 #0 av: Twinflamewolf

God Morgon på er !

Slisk och slask ute fortfarande och vi som hade sånt bra sparkföre men nu är det bart på många vägar tyvärr.

Kaffet på spisen som just i skrivande stund börjar koka upp.Deg på jäsning så om några timmar blir det nybakade mannagrynsskorpor ett recept jag rekommenderar varmt dom är urgoda kan jag lova.

Önskar er alla en fin Tisdag när ni vaknar Blomma

Anmäl
2014-02-04 05:18 #1 av: [Sol69]

God morgon!

TW du är ju uppe innan tuppen idag Skrattar

Men jag har ej tid att sitta här för jag ska strax åka och jobba. Skulle bara svänga in och säga Hej på er och önska er en bra dag Vinkar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-02-04 05:59 #2 av: Twinflamewolf

Ha ha ha det är bara mina gamla morgon vanor men en kort period låg jag och drog mig fram mot sex halv sju och det är inte likt mig.Förstår inte vad som gick åt mig där en tid Förskräcktmen nu så är formen tillbaka med ljuvliga tidiga mornar,risgrynsgröt på spisen,skorpor på tork i ugnen allt är som det ska Coolnästan den där gröten hann ju så klart koka över när jag vände ryggen fem sekunder Skrattar

Skulle göra stekpanne bröd men brist på mjöl så bara vackert att gå och handla igen.Nu är det nog bäst att kolla kastrullen så gröten inte "växer" ur den igen Skrattar

Kör försiktigt till jobbet Sol Blomma

Anmäl
2014-02-04 07:40 #3 av: [NeferNefer]

God morgon alla fina druider och shamaner. :-)

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-02-04 09:28 #4 av: Loris M

Tittar bara snabbt in och säger hej! Vinkar.. sitter på tåget på väg till jobbet. Idag blir det tårta när jag kommer hem. TårtaVi ska fira ett av mina barn som fyller år idag.

Ha en fin dag! Blomma

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2014-02-04 11:57 #5 av: [MotherEarth]

Fin dag önskar jag er alla <3

Bild My Own

Anmäl
2014-02-04 12:48 #6 av: Twinflamewolf

Vilken underbar bild ME,dom är för vackra och ståtliga.Så himla fint att se Cool

Anmäl
2014-02-04 13:54 #7 av: [MotherEarth]

Tack TW :) Ja helt fantastisk syn..Har aldrig sett så mycket renar på en och samma gång..Så långt ögat nådde på denna väg..Ett renstråk strax före vemdalen:)

Anmäl
2014-02-04 13:57 #8 av: [MotherEarth]

Å jag sjöng för dessa åxå ska du veta haha ;)
Jag va ute en dag å vallade renar..Du vet en kossa me grenar på hövve tralala "fniss fniss"
Typisk mig ;) å dessutom då fjollträskbo!!

Anmäl
2014-02-04 21:53 #9 av: agneta-43

Sen kväll Måne

Vi har haft en skön dag, men fortfarande har vi en hel del snö kvar då det tydligen hade snöat rejält här då vi var i Oskarshamn, så snön töar ytterst sakta Tummen upp Bra för barnen har kul och M:s hund drar inte in massa lera och grus Tummen upp

Själv har jag nu i 2 dagar undrat varför i hela fridens liljor jag går till jobbet för Funderar Detta väder sänker mig totalt Galen kroppen skriker ifrån och mitt luktsinne skriker så fort det kommer dofter, jag Illamående mår fruktansvärt illa av starka dofter nu pga att vädret ändrats från kallt till varmare Galen Samtidigt anser jag mig inte vara sjuk så det bär emot att ta och sjukskriva mig Looser Måste nog få mig själv att fatta att fibron blivit värre än det varit tidigare Ledsen men för att vara positiv så vet jag var mina kroppsdelar är då jag känner dom utan att vidröra dem och tydligt med, samt att jag har massor av andra saker stärkta som ljus=ljuskänslig, ljud=ljudkänslig, doft=doftkänslig Skrattar 

Nu har jag i alla fall denna dag sagt till mina medarbetare att OM jag mår lika dåligt som jag gjort dessa två dagar när jag vaknar imorgon så är jag hemma 

God natt på er alla och sov gott för det tänkte jag försöka göra snart Kramas

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl
2014-02-04 22:12 #10 av: [MotherEarth]

tröstkram Agneta hoppas d går över värkhelvetet❤️
Suss gott önskar jag åxå..kramizz❤️
Min lilla tjejj💕
Hon vart så glad efter mattes bastubad:))

Anmäl
2014-02-05 07:17 #11 av: agneta-43

Tack du goa underbara ME Hjärta Söt liten goding du har GladHjärta

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl
2014-02-05 11:17 #12 av: [MotherEarth]

#11 ❤️

Anmäl
2014-02-05 22:48 #13 av: ALPHIRA

Jag är mig veterligen varken druid eller shaman och önskar därför er druider och shamaner god natt istället för något annat. Har haft en jobbig arbetsdag.

-Men förresten- Jag kanske har talang till både det ena och andra men har inte hittills kvalificerat mig att använda något---vad heter det på svenska---TITEL kom jag på.

Så jag är bara en vanlig nåjd från norra Finland fast inte det heller...Ledsen Mamma och mormor var bättre. Som barn var jag till och med RÄDD för dom båda!

Nu, efter sin saliga resa har dom visat hur kärleksfulla dom är. Gör små mirakler till som tätt. (Dom var kärleksfulla redan då när jag var barn men jag förstod det inte riktigt eftersom det hände konstiga saker.)

Bäst att gå och dra något gammalt över sig. God natt.

Anmäl
2014-02-06 00:12 #14 av: Cahira

Men åh vilka barnminnen att se dessa renrumpor!!! Kär

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2014-02-06 00:33 #15 av: ALPHIRA

Cahira! Känns overkligt att du är där i USA med helt andra djur nu!

Visst, fina renrumpor är det.

Nu kan jag ju inte önska att du skulle plåta några av dom rumpor du ser där i ditt dagliga liv där borta...TystSkrattar

(Vad säger jag egentligen...Generad)

Anmäl
2014-02-06 00:54 #16 av: Cahira

#15 Här har du en gravidrumpa! Gapskrattar

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.