Annons:
Etikettmedialt
Läst 671 ggr
[Sol69]
2014-02-03 20:04

Kontakt med era guider

Hur bra kontakt har ni med era guider och hur får ni er information från dem. 🤔

Själv kan jag få till mig ord och meningar. Men det händer även att de väljer att spela upp en sång för mig som ska få mig att förstå. Ibland kan de vara bra listiga mina guider. För om de vet att jag inte skulle gå med på det som är menat att ske. Om jag av någon anledning inte skulle vara med på noterna direkt 😃 De vet att jag är envis nog.  så då de helt enkelt ta till list och få mig att göra som de vill och det är menat. 😎

Ett litet exempel är att jag inte hittade min underbara karl som andra gör för att de var ute och sökte efter en man. Nej då de fick allt vara lite mera listiga än så för att få mig att träffa honom 🤪 Men de känner ju mig och vet hur de ska göra för att jag ändå ska komma till den punkten 😃

Men hur fungerar er kontakt med era guider? 🤔

Annons:
Miliimli
2014-02-03 22:25
#1

Genom meditation :) Känner jag att det är extra tungt eller jobbigt kan jag också be min guide om lite extra kraft och kan då få förnimmelsen av att någon står bredvid eller t.o.m. lägger en hand på min axel samtidigt som jag känner hur jag får lite extra omtanke och styrka :)

Annars får jag också ord och meningar, men nästan aldrig i klartext utan det är lite "svävande" svar som man får fundera ut själv vad de betyder ;)

Tolv12
2014-02-03 23:07
#2

Har precis kommit hem från en lång men underbar dag, tänkte för en halvtimme sedan att nån guide har jag ännu inte träffat, ingen kontakt ännu, men om jag gjorde det kanske det skulle bli som i filmen A Beautiful Mind? 🤪

Och så skrev du detta tidigare 😃 kul!

Upp till toppen
Annons: