Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1566 ggr
Twinflamewolf
2/2/14, 5:10 AM

God Morgon 2 Februari

God Morgon era sjusovare på Söndagsmorgonen 😴

Ligger ni och sover än 😮upp mer er nu så jag får nån att prata med här inne 😃 Jag får väl börja väsnas så hemskt här inne så ni vaknar av ljudet i datorn 😉

Vilken morgon en sån där katt med hårbollar som ska spys upp lite varstans.Mose är expert på det där i perioder så ibland får man att göra och försöka hinna rädda mattorna och hittills har det gått bra.

Kaffe på bordet och bara nån minusgrad så lite mildare väder tycks vara i görningen.

Ha en fin Söndag på er alla 🌺

Annons:
lizaohman
2/2/14, 5:56 AM
#1

Gäääsp, morron på dig med :)

Farwuq
2/2/14, 6:10 AM
#2

God morgon.

👋

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
2/2/14, 9:55 AM
#3

God förmiddag!

Var det du som var och puttade på mig när jag sov så gott TW 😃Ja du är vaken i ottan som vanligt och jag sov längre än jag brukar 🙂

Men nu sitter jag med mitt kaffe och njuter av tillvaron. Idag blir det faktiskt att helga vilodagen. För har gjort det mesta igår hemma. Så det är bara att handla lite och fixa lite smått men inga stora saker i alla fall.

Nu ska jag kika runt lite på iFokus och se om någon har vaknat ur vinteridet och börjat skriva något. För det har ju blivit lite slumrande som björnen här inne. Men hoppas att det kommer igång snart..

Önskar er alla en fin vilodag och söndag. 🤗

agneta-43
2/2/14, 10:52 AM
#4

God förmiddag 🙂

Vaknade 8.30 efter några vakenturer inatt, hua så det blir efter stress en arbetsfredag där jag slutar 16.45 och efter 15 minuter ska vara inpackad med resväskor och pilbågar i bilen för en 2 timmarsresa till Oskarshamn. Dålig sömn på hotellet sedan en tävling mellan 10-15 och en lika tuff nä tuffare resa hem för att där mötas av ett trött barnbarn som fått för sig att det är okej att slå på mormor och morfar GAHHH. Slogihop i soffan 22.30 och kom i säng 01.40 😃

Denna dag består för mig av en maskin tvätt och lite städ OM kroppen tillåter det 🤔 hoppas det och sedan måste jag ut på en blaskig promenad har jag tänkt, men vi får se hur det blir med det också för jag har tänkt ta dagen som den kommer då jag måste tänka på mig själv ibland 🙂

Temperaturförändringar och hög fuktighet har gjort att min kropp är upp och ner sedan några dagar tillbaka. nu är det + grader och snön droppar från taken 🙂

Pussar och kramar och ha en underbar dag 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

desti
2/2/14, 10:54 AM
#5

Mmmm söndag Planerar alltid att ta det lugnt men man vill hinna så mycket innan arbetsveckan börjar. Fast mannen jobbar helger nästan alltid Men är ledig uned veckan och kan trixa och fixa med barnens hämtning och så. Nä idag skulle det lagas mat till två dagar minst Och baka bröd Jo någon glutenfri variant Eller är det LCHF Som passar min mans mage Jag kan hänga med i nån vecka och undvika kolhydrater Lite Då jag känner mig trött och hänging Skolan är klar Fick diploman igår Klarade mig knappt Fick hjärnstop Men men Läraren säger att hon har följt mig och vet att jg är duktig Så nu skall jag träna lite yoga Hela fem minuter Ahaha Och sen blir det brunch Ha en fin söndag mina fina ❤

[Sol69]
2/2/14, 10:56 AM
#6

Så underbart Agneta att läsa dina tidsangivelser 😃Underbart personliga inlägg systera mi. 

Förstår att din kropp känner av att det är väderomslag. Men det har sjunkit mycket på mängden slö bara sen igår 😃Heja heja Mildvärdet. Jag vill ha vår 🤪

Annons:
agneta-43
2/2/14, 11:08 AM
#7

Kan inte låta bli nu 😃 ett tag försökte jag att låta bli för allt började mera som en kul grej, men det är bara du som reagerat genom att påtala det så nu får ni alla dras med mina 🤪 tokigheter 😃

Ja, du min kropp skriker ifrån rejält nu och jag kan lova att tävlingen var en ren plåga så jag får vara glad att jag trots allt lyckades komma på tredje plats av 6 deltagare i Barebow laget 🙂

Vår älskade vår jag längtar efter dig 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[NeferNefer]
2/2/14, 11:26 AM
#8

God middag alla fina druider och shamaner. Nu är jag också uppe :-)

[MotherEarth]
2/2/14, 11:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Önskar er alla en skön söndag ❤️

[Sol69]
2/2/14, 5:36 PM
#10

Då har dagen börjat gå mot sitt slut.. Nä men det har i alla fall hunnit med att börja skymma lite ute. Men det har faktiskt känts ganska behagligt ute idag. 🙂

Man fick nästan vår känslor och hade lust att packa ned lite fika och ta med sig karln ut och ha en picknick vid Vättern.  För det skulle vara ljuvligt att dricka lite kaffe i solen och titta på vattnet om det är vindstilla. ❤️

Men nu blev det att ta tag i vardagliga saker som var tvunget att göras. Fast snart är det ju vår och då kan man verkligen njuta av solen och naturen 😃

Nu blir det lugnt här i kväll, kolla lite på datorn och tv och lägga sig tidigt för nu startar ju en ny arbetsvecka igen.

Önskar er alla ett bra avslut på kvällen och veckan som varit 🤗

agneta-43
2/2/14, 6:38 PM
#11

Oh vad mysigt det lät med en liten fika picknick i solen 🙂 håller med dig om vårkänslan, den infinner sig direkt då temperaturen stiger mot + och tackdroppet är i full gång mot underlaget dropparna träffar plopp ploppplopp plopp 🙂

Det blev inte mycket gjort här då jag känner mig sliten och ja, nästan febrig 😕 ska höra med Steffe om han vill ge mig litta massage på mina ömma axlar

Kramar till dig ☀️:en och alla andra 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2/2/14, 6:46 PM
#12

Ja solen lyser och man ser hur det droppar från taken.. Då vill man ta med sig kaffe ut och njuta av att det blir bättre väder ute 😃

agneta-43
2/2/14, 6:48 PM
#13

Yes 👍☀️🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
Upp till toppen
Annons: