Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 693 ggr
[Sol69]
1/29/14, 9:33 AM

29 Januari

God morgon!

Älskar morgonstunden då jag i lugn och ro kan sitta och läsa och dricka mitt kaffe.. njuter verkligen av de dagar då jag inte behöver rusa upp och fixa och dona för att jag ska iväg och jobba. 😃Hur brukar ni tillbringa era mornar🤔

Men ska väl snart försöka att starta min dag i och med att jag ska hinna med att fixa lite innan jag börjar mitt kvällspass på jobbet. Så lugnet är bara en stund på morgonen. Men är i alla fall guld värd 😍

Önskar er alla en bra dag och hoppas att ni kan njuta lite av vinter vädret. Själv längtar jag mest till våren så man ser att det sprudlar av liv i naturen 🙂

Men nu ska jag sluta att skriva här.. Men innan dess så ger jag alla er underbara medlemmar en stor big hug smiley face emoticon

Annons:
Twinflamewolf
1/29/14, 11:42 AM
#1

God mitt på dagen !

Ja morgonstund har verkligen guld i mun,kaffe,njuta och bara mysa.

Idag blir det inget mysa av,kände mig så himla konstig i morse och smått illamående.Gick ut och skottade och tänkte frisk luft fixar allt men blev så yr att jag damp i backen.Kom in och tog tempen 38.9 så inte undra på man kände sig marig men hade ingen tanke alls på feber utan bara kände mig konstig.

Smått snuvig men ingen större fara så jag får se om förkylt är i görningen eller bara en febertopp som jag brukar få ibland.Jag som skröt bara häromdagen att jag klarat mig från allt,tji fick jag så nu blir det väl sängläge kan jag tro 😃

Ha en fortsatt fin dag på er and a,

big hug smiley face emoticon

[Sol69]
1/29/14, 12:08 PM
#2

Krya på dig TW.. och täcket kan vara inbjudande när man inte mår bra. För min del så blir det att trotsa vädret och gå ut och handla nu.. 🥶

[MotherEarth]
1/29/14, 2:15 PM
#3

Önskar er en fortsatt fin dag :-)

Är en riktig segpropps zoombie på morgonen,men gör alltid kaffe och dricker d i sängen och kollar på mobilen..Sen piggnar man till sakta men säkert..Sen pussa på hundarna som e lika slöa som mig *S*

Morgonpromenaden är skönast..sen in och äta frukost..å mer data haha..kram på er och krya på sig TW:-)

Twinflamewolf
1/29/14, 6:23 PM
#4

Tack tjejer börjar kvickna till nu efter örtbad och lite häxbrygder med allt gottis i.Men förkylt tror jag inte det är utan bara en sån där rackarns febertopp jag alltid fått sen jag var barn så i morgon är nog allt normalt igen med kaffet i högsta hugg och underbara promenader.

Härlig bild igen ME,me like och kanonkul att ha dig med här 

[MotherEarth]
1/29/14, 8:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

❤️❤️ Natti Fnatti ❤️❤️

Upp till toppen
Annons: