Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1006 ggr
Twinflamewolf
1/28/14, 8:38 AM

Tisdag 28 Jan

God Förmiddag på er !

En hel del snö har det kommit så vinter fick vi trots att den tog sin tid på sig att dyka upp men nu är det ljust och fint där ute i alla fall.

Idag blir det baka matbröd och dona hemma lite,en fullspäckad dag med allt det där nödvändiga som måste göras men det är kul det också 😎

Vill bara önska er en skön Tisdag och var rädda om er 🌺

Annons:
Twinflamewolf
1/28/14, 8:42 AM
#1

Satt och kollade lite vargbilder och kom över den här,gud så fint och nåt man verkligen önskar få uppleva ❤️

Loris M
1/28/14, 10:56 AM
#2

God förmiddag på er!

En vanlig arbetsdag för min del med mycket att göra. Tittar in lite snabbt! Mycket snö har vi också fått och det blåser sedan igår.

Twinflamewolf,

Ang. bilden…..ja, det var fint. Men uppleva vet jag inte riktigt om jag skulle villja. 😮😃

Ha en fin dag alla! Hoppas att tågen inte strular på eftermiddag så jag kommer hem också. 🤔

[MotherEarth]
1/28/14, 6:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Gokväll på er :) Har blitt medlem här och ser fram mot att ta del av shamansk visdom..Så jag hejjar på er alla:) Kommer mest läsa och d är ju inte en dålig början! Härlig bild på närkontakt ❤️ Fin kväll önskar jag " viink" Bilden är inte min egen, den är heller inte skyddad!

Twinflamewolf
1/28/14, 6:39 PM
#4

Wow vilken underbar bild ME,så himla vacker.Älskar detta hantverket 😎

Välkommen hit kära du,roligt att ha dig med 🌺

[MotherEarth]
1/28/14, 6:44 PM
#5

Tack ska du ha Twinflamewolf :) Älskar åxå denna vackra drömfångare..Har en liknande dammig på väggen "s" Hade kopierat länken där jag tog den, men den kom inte med!

[Sol69]
1/28/14, 6:49 PM
#6

God kväll på er!

Trevligt att se dig här inne ME och tror du har massor med visdom att dela med dig av till oss andra. 🤗

Började dagen med att åka över fälten till jobbet och det var inte vidare roligt för det hade blåst rejält och de va snöigt och moddigt på vägen. Kan erkänna att jag åkte lugnt och gjorde mig ingen brådska till jobbet. Men fy vad jag blev omkörd av dem som hade brått 😕

Sen var det en lugn dag på jobbet. så kan inte klaga på min dag på jobbet. När jag åkte hem hade det blivit runt nollan och all snö var borta.

Så har inget att klaga alls på idag.. Nu blir det en lugn kväll hemma och njuta av ledigheten..

Önskar er alla en trevlig kväll 🤗

Annons:
desti
1/28/14, 9:31 PM
#7

här i Skåne - Malmö är snön ovanlig så vi är bara glada;) det försvinner fort och blir bara geggigt.

Nä hoppades på lite pulka åkning med barnen men ingen är pigg på det en tisdag kväll.

Fina bilder

hej MotherEarth

kul att du kikar in;)

 ha en fin kväll alla ni andra <3

Cahira
1/29/14, 4:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Välkommen ME! 🤗

Vi rakade valps nos idag. Gick inte direkt smidigt, men med tålamod går allt! ^^ Insåg hur mycket nos han fått dessa två veckor och hur mycket han faktiskt vuxit! Jag måste snart förstora hans lilla halsband som var förstort två veckor sedan! 😮

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

agneta-43
1/29/14, 7:44 AM
#9

Välkommen ME ❤️ Kul att se dig här och jag ser fram mot dina härliga texter senare när du läst in dig här 🙂 Bamsekramar 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

[MotherEarth]
1/29/14, 12:03 PM
#10

Tack så mycket för varmt välkomnande <3

Är väldigt ovetande faktist av just shamanism..Även fast jag har en fin kontakt med en man som distanshealar mig med shamansk healing..Just därför blir jag mer och mer intresserad :-)

Kanske för att jag är så mottaglig för energier..Lite så där halvtelepatisk..Och jag behöver något nytt i mitt liv,d står still och jag vill ge ut min kärlek innan jag spricker..den går jäkligt lätt ut i ilska åxå,vilket jag absolut inte tycker om ..kram på er

[MotherEarth]
1/29/14, 12:05 PM
#11

Glömde bort att skriva att d var en underbart söt liten vovve Cahira :-)

Cahira
1/30/14, 12:26 AM
#12

Tack ME :) Föll pladask då jag såg honom och var bara tvungen att ha honom! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[MotherEarth]
1/30/14, 12:25 PM
#13

Vad är d för en liten sötnos..alltså ras/er ?

Ser så otroligt charmig ut och ögonen lyser av bus :-)

Annons:
Cahira
1/30/14, 10:35 PM
#14

Han är en renrasig Chinese Crested :) Världens ljuvligaste ras, tyckte jag redan långt innan jag skaffade en. 😃

Kattlik, använder tassarna till i princip allt - inklusive tvätta ansiktet. 

Busig och aktiv

Sällskapssjuk och älskar närhet, ska helst sova under täcket!

Lättlärd

Atletisk

Pratig men inte överdrivet skällig. Mycket morr och knorr och annat. 

Clownig!

Charmig ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[MotherEarth]
1/31/14, 7:15 AM
#15

Vilken underbar beskrivning av din sötnos:)))

Cahira
1/31/14, 7:05 PM
#16

Det var en generell beskrivning av hela rasen. :) Frodo skulle jag beskriva som en rabiat ekorre! 😂❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[MotherEarth]
1/31/14, 7:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Haha jag förstår..Låter litta som Chihuahua pojkar;) Innan man gick igenom vissa trotsåldrar..Småhundar kan vara riktigt rabiata "fniss" gäller verkligen att visa vart skåpet ska stå :) Bild My Own

Cahira
1/31/14, 7:38 PM
#18

Ljuvliga bilder! :) Hehe ja dom är lite som chihuahuor faktiskt, fast mer "exotisk" känsla över det hela. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[MotherEarth]
1/31/14, 7:45 PM
#19

:)))

Upp till toppen
Annons: