Dagens Hälsningstråd

God Morgon 27 Januari

2014-01-27 08:01 #0 av: Twinflamewolf

God Morgon 27 Jan!

Då var det Måndag igen och arbetsveckan börjar för många.Några nya funktioner har dykt upp på i fokus och allt såg helt annorlunda ut när man loggade in,kul med lite nytt.

Här har det blåst hela natten men bara fem sex minus men kylan tycks ha gått in så luften i huset känns kall även om alla element är varma.

Fint sparkföre men lite halt så nu gäller broddar och gångstavarna om man vill slippa dratta på lille rumpen.

Ha en fin Måndag på er alla Glad

Anmäl
2014-01-27 08:03 #1 av: [NeferNefer]

God morgon alla fina druider och shamaner! Jag hoppas ni alla får en underbar och magisk dag :-)

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-01-27 08:42 #2 av: [Sol69]

God morgon!

Sitter här med mitt kaffe och mår bättre idag.. så Skönt att känna att det är bättre nu,,, I morgon är det jobb som gäller igen,,

Men idag blir det ev att ägna dagen åt min dotter och umgås med henne. hon skulle höra av sig lite senare idag om inget ändrat sig..

Ute är det fortfarande vinter och kallt.. Men det är ju slutet på januari så vi ser ju ändå slutet på eländet snart,, Glad

Men jag längtar tills man kan se de små lökarna smyga upp ur marken och man ser allt sprundlande liv som kommer på våren..

Önskar er en trevlig måndag och en bra start på veckan Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-01-27 08:48 #3 av: Loris M

God morgon!

Här blåser det något fruktansvärt och så snöar det också. Fryser

Det här med "karma grejen"var lite roligt tycker jag. Det är så nytt och det är inte många som fattar vad det går ut på än, men så många som redan klagar över den funktionen.

Hi hi hi, lite roligt att se hur folk reagerar när det blir något nytt. Redan finns det folk som inte vill förknippas med karma begreppet och menar att de nu blir påtvingade en livsfilosofi. SkrattarIntressant!

Tack NeferNefer för en så fin och positiv godmorgon hälsning! BlommaJag önskar dig samma och alla andra som tittar in.... och så hoppas jag att alla får, förutom underbar och magisk, en stressfri vecka. Glad

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2014-01-27 09:03 #4 av: [Sol69]

Ja det med karmar tycker jag bara är kul och intressant att se.. Men jag tar det inte på så stort allvar vad det står i rutan. Det är ju ändå hur vi skriver och beter oss på nätet som är det viktiga. inte vad det är för siffra där.. Skrattar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-01-27 19:30 #5 av: [Mellma]

Ja här vare mycke nytt vill jag lova med karma och allt Glad

Här har det varit blåsigt till tusen idag. Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll. 

Anmäl
2014-01-27 21:01 #6 av: Tolv12

God kväll hela härliga gänget! :-)

Idag, just den här kvällen, för precis ett år sedan. Eller egentligen så var det kvällen motsvarande igår, men med dagens datum :-)

Det var en magisk kväll, fylld av kampen mellan det som är fast och det som är föränderligt. Och kärlek, massor massor av kärlek

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.