Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1186 ggr
agneta-43
2014-01-22 07:54

Onsdag den 22 Januari

God morgon 🙂

Vaknade 5,30 och kunde inte somna om så jag hade en morgonsnackis med vår son. Efter det blev jag sugen att laga middagen 🤪😃 så korvstroganoff med bacon och spagetti blev det, klar redan 7.30. 

Snart dags för en hårtvätt och lite smink så blir det jobb 9-18 och efter det direkt till skyttet som ledare TJOHOOO full fart barra 😃

Mycket snö och runt -3 grader här, skönt för igår var det -15 i vårt lilla träsk 🥶

Ha en underbar dag alla goa för det tänkte jag ha 👋🤗 kramar från piggelin

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
Farwuq
2014-01-22 07:59
#1

God morgon, jag sitter här i djupa södern och är lite förkyld.

😕

Jag kan inte gå på yoga när det inte går att andas.

😭

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[NeferNefer]
2014-01-22 08:06
#2

God morgon. Det snöar … :-)

Twinflamewolf
2014-01-22 08:59
#3

God Förmiddag Piggelin och alla ni andra !

Här snöar det lte till och från och jag hoppas mer kommer så jag får ut och skotta.Det är så himla skönt att vara ute när det är vinter 😎

Har datorstrul men för tillfället har jag fått stil på'n.Har tre datorer som är oanvändbara,två av dom är ganska nya men dom tål visst inte andlig energi och den här har jag använt i fyra eller fem dagar max åter en ny som är allergisk mot andlig energi och laggar ner 😮

Så inga mer datorer för mig inte efter att den här ger upp,nätet är uppsagt nu från sommaren så sen blir det ett datorfritt liv.Man tröttnar ju och orkar inte byta eller lämna in hela tiden så sen får det vara nog med fjäska för teknik som ändå inte håller.

Dagen ägnas åt lite baka,matlagning och ut och promenera i sköna vintern,lite iFokus häng och göra nytta här hemma.

Ha en fin fin dag på er alla 🌺

[Sol69]
2014-01-22 18:13
#4

God kväll har haft en tuff dag idag. Men mycket extra jobb. Vi har kommit in i den perioden då det är sjukdomar på jobbet.

Så vill bara önska er en trevlig kväll 👋

agneta-43
2014-01-22 22:01
#5

Äääntligen hemma efter en lååång dag 🙂

Efter jobbet skulle jag ju tagit med matlådan till Jimmy som var vrålhungrig, halv vägs till Maxi kom jag på 🤐 neeej!!! Matlådan är kvar på jobbet!!!!🤪 Jaja, vidare till Maxi för att inhandla tulpaner och presentkort till vår kokerska som fyller 35, tulpanerna handlade jag först sedan gick jag till förbutiken där mina kolleger sa att jag skulle köpa presentkortet… nej då expediten sa att jag skulle gå mot klockmakaren eller något ditåt och pekade riktningen. Virrpannan jag vimsade vidare och tittade yrt åt höger och vänster, så stod jag där och blickade in mot klockmakaren någonting och fick ögonkontakt med den expediten så jag vände tvärt mot vänster och ser en pelargrej med display 😃. Fy för bövelen tänkte jag hur ska jag nu reda ut detta 🤔 Jag stod där och blickade som ett fån… där sätter jag in bank kortet… där kommer presentkortet ut… vad finns där? Hmm bra fickan att lägga kortet i… Ingen text att förbereda sig på så då är det bara att börja då… sätta i kortet så… trycka på dislayens text bild "köpa presentkort"… ny bild "välj valör" hmm 300 kr var det trycker där… ny displaybild… "tryck in din bank kod" så… sedan ta ditt bank kort väna in presentkortet och ta kvittot. YES  👍 jag klarade det 😃

Finns nog ingen som är lika feg som jag vad det gäller sådana här saker, vill inte göra det ensam utan att ha en jag känner med mig… nu hade jag inget val OCH jag KLARADE det 🙂

For sedan till Skyttet, Jimmy slet upp dörren med kommentaren "Kommer du nu? Jag vill ha mat!" Varpå jag sa som det var… Det blev att åka till MAX för han var så skakig av hunger och Steffe hade letat i frysen efter ätbart varpå han fick frosta av frysen när alla elevskyttar kom in genom dörren 🤪😂 Snacka om kaos, men genom samarbete löste sig allt 🙂

Nu ska jag bara komma ihåg blomman imorgon OCH presentkortet då vi ska ge det på kokerskans rätta dag, jag får ställa vasen på hallbyron tillsammans med presentkortet 😂

Sov got när det blir dags för er, snart ska jag äntra kudden  😴🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: