Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1169 ggr
Loris M
2014-01-20 07:39

20 januari

God morgon!

Kylan är här för att stanna, säger de. I alla fall den här veckan. Här har vi det relativt bra med -3 grader.

Det blir en "jobba hemifrån dag" för min del och ett arbetsmöte via Skype. 😐Rätt så bekvämt faktiskt när man måste träffas men inte har möjlighet rent fysiskt. Men jag föredrar att träffas "på riktigt" om jag ska vara ärlig. Ibland undrar jag om det snart blir onödigt att lära barn social kompetens. 🤦‍♂️Allt datoriseras och i många jobb sitter man bara bakom sin dator utan kontakt med andra människor. Vet inte vad jag tycker om det egentligen. Bekvämt men lite skrämmande också. 🤔

Snart ska jag följa barnen till skolan. Oavsett vad ni gör idag, jobbar eller vilar eller hittar på något annat så önskar jag er en fin vecka! 🌺

Annons:
Twinflamewolf
2014-01-20 08:41
#1

God Morgon !

Ja men visst är det en hemsk utveckling vi gått till mötes där allt ska ske på distans och via dator.Jag undrar hur mycket social fobi som medföljer i en sån utveckling när unga generationer inte lär sig att träffas personligen som man gjorde förr.Otäckt om man tänker efter.

Kallt här också och jag tycker det är så himla härligt.Ha en fin dag på er alla 🙂

Farwuq
2014-01-20 08:43
#2

God morgon, från ett kallt och väldigt blåsigt Skåne.

🥶

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
2014-01-20 18:03
#3

God kväll på er.

Idag har jag haft fullt upp med att plocka och greja hemma så har inte haft någon data tid alls.. Men tänkte i alla fall svänga in och heja på er nu och önska er en trevlig kväll  👋

Upp till toppen
Annons: