Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 564 ggr
[Sol69]
1/18/14, 9:07 AM

18 Januari

God morgon!

Nu har vi verkligen fått snö här.. det snörar ju var och varannan dag..Det ser inte ut att bli något slut på eländet. 🤪

Det som är tråkigt för min del är att det påverkar mitt jobb. Det blir tuffare att jobba när man får traska runt istället för att cykla och allt tar ju längre tid. Men jag cyklar inte när det är sånt här våder ute. Vill gärna leva efter en dag på jobbet och inte halka omkull. 😃

Men man är ju helt slut efter en dag på jobbet och man sitter och glor och man orkar inte vara så aktiv som man vill 🥵

Men det blir väl bättre vad det lider och man får mera energi över till annat.. Påverkar era jobb av vintervädret 🤔

Önskar er alla en underbar lördag och helg.. 🤗

Annons:
Twinflamewolf
1/18/14, 10:17 AM
#1

God Förmddag !

Mycket snö här också och 14 minus,älsklingsväder säger jag och tar långa promenader bara för det är så friskt och skönt.Igår blev det fyra timmar sammanlagt uppdelat på två så vi får se hur länge dagens promenader blir.Jag är sån att jag njuter så enormt i kylan att jag inte vill gå in .

Ha en fin dag på er 🙂

Loris M
1/18/14, 10:30 AM
#2

God förmiddag!

Mycket snö har kommit här också och det snöar för fullt just nu. Jag tycker om snö, men sen så drabbas inte jag av snön på något sätt som du gör Sol i ditt jobb. Men klokt av dig att inte cykla. 👍

Jag blir så förvånad när jag ser människor cykla i detta väder, i nedförsbacke. 😮Så extremt mycket tid kan man inte spara genom att försöka ta sig fram på cykeln när vägarna ser ut som de gör just nu.

Men, men… man får göra som man vill. 🙂Idag blir det julgransplundring men barnen. Har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med det. Så vi har fortfarande julgran kvar och all julpyssel. 😊Sen så blir det en del jobb. Igen! Jag är ledig men har tagit hem en massa jobb (pappersarbete) som ska klaras av i helgen för att kunna hänga med i allt som ska hända nästa vecka.

Ha en fin dag alla! 🌺

Upp till toppen
Annons: