Annons:
Etikettmedialt
Läst 618 ggr
[Sol69]
2014-01-15 11:53

Vad kan man göra med medialt arbete

I och med TW fina artikel om medialt arbete fick jag en tanke.. Hur är det med allergier eller sjukdomar. Tror ni att man kan lindra dem eller rent ut sagt få bort dem med medialt arbete. Vissa former av allergier och sjukdomar har ju med obalans i kroppen. 🤔

Skulle gärna vilja höra vad ni har för tankar om den biten 😃Om man bortser från Läkemedel från naturen eller sånt som man kan köpa som örtmediciner..

Annons:
Twinflamewolf
2014-01-16 08:08
#1

Min första tanke blev ju när jag läste naturläkemedel men bortser vi från det kan vi få många goda råd från andra sidan om att exempelvis lägga om kost som fördärvar och skapar obalanser som sen leder till allergier eller sjukdom.

För många år sedan hade jag en man på besök som då var rökare vilket jag inte kände till och eftersom jag röker själv känner jag sällan att andra luktar rök så det där gick förbi mig helt.

Men hur det var låg en släkting från andra sidan på om att han måste måste sluta röka för det skulle leda till cancer i lungorna samt kol.Hur det var slutade han men hade hunnit med att få nån form av förändring på sina lungor samt början till kol men med tiden försvann allt det där och idag är han både rökfri och frisk och även förstadiet till kolen känner han inte av men tydligen kan kol inte gå tillbaka men stanna upp om man lägger ner röken.

Så medialt arbete kan leda till så mycket positivt och kan användas på så många olika sätt,det finns egentligen ingen gräns för och man kan få så många bra råd som man själv kanske inte ens tänkt på men som dom på andra sidan har full koll på 🙂

Upp till toppen
Annons: