Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 541 ggr
Twinflamewolf
1/14/14, 1:57 AM

God Morgon 14 Jan

Morr'n morr'n på er alla glada och pigga !

Sitter med dagens första kopp kaffe,den där godaste på hela dygnet.Tänk det ska vara så himla gott med första koppen,den är helig den 😇för utan den inget liv under dagen 😃sen har jag satt i system att alltid spå i första koppen på morgonen.Kokar mitt kaffe så det blir en del sump,riktigt kul men jag har ingen kläm på att spå i kaffesump men kanske får om jag sätter mig in i.

Wolf ligger på mig igen om att vi ska börja måla på canvas,måla hur det ser ut i vårt lilla enkla hem på andra sidan och jag får aldrig rumpen ur men material finns att tillgå eftersom mor är konstnär medan jag har tummen mitt i handen och får vara glad om jag får till en streckgubbe men i den här frågan styr Wolf penseln så vi får se om jag kommer i gång snart.

Mera kaffe och ha en fin fin Tisdag på er när ni vaknar 🌺

Annons:
desti
1/14/14, 6:20 AM
#1

God morgon! Gott me kaffe mmmm Ha en fin tisdag

[VSK]
1/14/14, 10:06 AM
#2

God morgon.

Önskar er en superfin dag.

agneta-43
1/14/14, 1:55 PM
#3

God dag 🙂

Jag har denna natt vaknat varje timma rätt exakt varje hel timma och tio över… med början på 00.10 (la mig först 23.30) så när jag vaknade sista gången tänkte jag så här "är klockan 05.10 nu så blir jag galen" tittade på klockan och GAHHHH klockan var 05.10 så när jag sett tiden började larmet surra i min hand och jag var då tröttare än när jag lade mig för att sova 🤪

Öppnade på jobbet idag så strax före sex var jag på plats och larmade av, men det ville sig inte bättre än att dörrarna förblev låsta, så jag fick vänta i ca 5 minuter innan låset behagade gå upp så jag kom in och kunde förbereda för att ta emot alla morgonpigga 🙂

Nu tänkte jag ta en vila innan alla göromål som måste göras innan Steffe kommer hem och vi ska till vår hobby 🙂 

Sol glömde svara dig angående bilen, den är inte okej utan står i garaget och väntar på att delar ska köpas hem så den kan bli hel igen. Vi hoppas på delar till helgen och att den blir klar, men vet inte om det är önsketänkande då det var en del skador. Styrledsaxeln (lilla) och drivknuten, det var illa åtgånget i det sistnämnda tyvärr 😕

Ha en underbar tisdag 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
1/14/14, 7:58 PM
#4

God kväll på er!

Nu har jag kommit hem från jobbet och börjat varva ned lite. Men gör ett undantag och har just satt på lite kaffe.. Är så otroligt sugen på det.

Idag har det varit snöigt mest hela tiden. Men vist är det vackert att titta på. Men börjar längta lite efter våren..

Önskar er alla en underbar kväll 🤗

Upp till toppen
Annons: