Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 506 ggr
[Sol69]
2014-01-12 10:02

12 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla!

Nu har vintern kommit till oss och tittat man ut är det lite vitt och det snöar ute. Fast jag vet inte om jag är vidare förtjust i det. På ett sätt är det fint och det blir ju lite ljusare ute.. Och de mindre barnen blir glada av att få åka pulka. Men jag går ju skrapa rutor och skotta fram bilen och en del av mig längtar tills våren.. 🤔

För min del blir det att bege mig ut och tanka mig och handla lite innan jag ska jobba mitt kvällspass och åka de 6 milen till jobbet i snöyran. Så hinner inte helga vilodagen 😃

Men önskar er alla en underbar söndag 🤗

Annons:
Loris M
2014-01-12 10:38
#1

God förmiddag! Äntligen fick vi snö, vi också!! Jag har längtat efter det, älskar snö. Men jag kan förstå Sol att det är inte roligt om man ska åka bil till jobbet vaje dag. Det slipper jag, för jag åker tåg. Idag blir det en lugn dag och jag ska göra så lite som möjligt :) Vi har en väldigt intensiv tid på jobbet nu och det är otroligt mycket att göra, så jag tar vara på helgerna. Ha en fin söndag alla!

Cahira
2014-01-12 13:08
#2

Valpen höll sig hela första natten och även om han inte hann ut för att kissa och kissade i hallen så bajsade han ute! Stort framsteg för liten valp som tycker koppel och snö är läskigt/äckligt. 

Klockan är sex och jag gick ut med honom för en timme sedan. Han springer runt som en blådåre och morrar för sig själv. 😛 Väntar på soluppgång men börjar överväga att återvända till sängen… men tvivlar på att valpis är trött nog att sova mer. :)

Idag blir det att köpa en tröja åt honom så han kan slappna av ute nog att kissa, och annars blir det bara bus, lek och rumsrenhetträning. :) Ja och fotografering såklart! 😎

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
2014-01-12 13:25
#3

Mysigt har du fått en liten valp att ta hand om Cahira ❤️

Snart ska jag bege mig ut i snön och köra till jobbet. Men hoppas att ni andra får en lugn kväll..

Cahira
2014-01-12 13:46
#4

#3 kör försiktigt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: