Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 558 ggr
agneta-43
1/11/14, 7:40 AM

lördag 11 januari

God morgon i ett något kyligare landskap =) Denna vecka går nu mot sitt slut och jag önskar nästa blir bättre, mycket har hänt sedan en tid till baka som jag vill lägga bakom mig. Bara denna vecka så gick min bil sönder då jag och min dotter skulle utföra några viktiga uppdrag, ingen av alla som åkte förbi ville ge en hjälpande hand. Det blev en överraskning då jag plötsligt hörde en kvinna prata bakom mig, (vi stod vid en t-korsning och skymde sikten) hon bodde i huset mitt över där vi stod och hon ville hjälpa oss då endast en bilist stannat för att upplysa oss om att vi stod ivägen…. som vi inte visste det själva!!!! Bilen gick ju inte att köra, motorn brummade men hjulen drev inte alls. Bilen knuffades bort av oss tre, sedan kom svärfar som bogserade oss hem =) En positiv sak måste jag lyfta från i fredags förra veckan, jag fick då dagens ros i norrköpingstidningen från en förälder på förskolan =) Ha en underbar dag =)

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
[Sol69]
1/11/14, 6:25 PM
#1

Tråkigt med bilen Agneta. Men jag kan ärligt säga att jag vet inte om jag hade vågat stanna om jag såg en bil vid sidan om vägen.. Beror nog på vilken tid på dygnet det är. Men hoppas det har löst sig med bilen nu och att det är lugnare på alla plan..

Själv har jag jobbat idag och fixat håret efteråt.. På dagen var det 4 plus och regn. Nu har det övergått till snö för det har sjunkit till ett par minus grader. Så blir nog extremt halt i natt,,
Så kör försiktigt om ni måste ut..

Önskar er alla en underbar kväll 🤗

agneta-43
1/11/14, 6:36 PM
#2

Sol# Det var runt två på dagen, själv är jag också försiktig, men har flera gånger stannat under dagtid och då det varit kvinnor hmmm en gång var jag åkandes runt midnatt efter ar etet och såg då 3-4 unga killar med tummen i vädret…. Då stannade jag inte =/ Vi har varit körandes med dotter i hennes bil från oss och ner till Götdborg lch hem igen, verkligen intressant hur olikt det var på hemvägen både vad gäller temperatur och nederbörd eller inget =) Hos oss vräkte det ner regn 8.20 men under förmiddagen hade det börjat snöa då nu är det alldeles vitt här =D Har du klippr och färgat håret?

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
1/11/14, 7:06 PM
#3

Nej inte klippt men jag kände att jag började se för klok ut så jag tog bort lite visdomshår 😃

agneta-43
1/11/14, 9:47 PM
#4

Hahahaha 😂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Cahira
1/12/14, 2:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
1/12/14, 2:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Stor svart och liten svart. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
agneta-43
1/12/14, 8:31 AM
#7

Såååå söta ❤️🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Cahira
1/13/14, 12:37 AM
#8

la upp fler bilder inne på chinese crested iFokus för de nyfikna :) Han kommer få en egen bildtråd där imorgon eller så :) Blir mindre spammande överallt på så vis :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: