Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 639 ggr
Twinflamewolf
2014-01-03 07:32

God 3 Jan

God Morgon !

Och välkommen till denna förtjuuusande Fredag,oj vad jag låter alert på morgonkröken då Skrattarär bara glad i sinnet och humöret på topp så ja det är en förtjuuusande Fredag jag går till mötes Cool

Hoppas ni sovit gott och vaknar på samma goda humör som mig.Ikväll är det meteorregn men mulet så tyvärr lär man inte få se det vackra skådespelet men det skulle börja runt 20.30 tiden så jag hoppas molnen släpper så man får se lite i alla fall.

Ha en underbar Fredag och en skön Helg Blomma

Annons:
[NeferNefer]
2014-01-03 14:26
#1

Jag hoppas på himlaskådespel ändå, jag, och blåser lite på molnen …

Loris M
2014-01-03 14:44
#2

Vad bra NeferNefer, jag tänkte också blåsa lite så det klarnar upp. 😃Vad jag gör med dimman vet jag däremot inte. 🤔

[gryningen67]
2014-01-03 17:56
#3

Tittar in och önskar er alla en bra fredagskväll.🌺🙂

[Sol69]
2014-01-03 19:14
#4

God kväll på er alla!

Nu har jag avslutat en hektisk jobb period och ser fram emot ett par dagars ledighet och vila. 🥵😃

Så i kväll ska jag bara njuta av att vara ledig och inte göra något alls hemma. utan bara lata mig.. Har beställt hem mat för att slippa göra något alls. 😎

Men vist är det lustigt. Det är Januari nu och jag har bara skrapat rutorna på bilen en gång.. 🤔Undra om det blir vinter i år alls. 😃

Här har det börjat att dyka upp tussilago och snödroppar och det är väl lite väl tidigt tror jag.🤔 Men jag är glad så länge jag slipper åka i snöstorm och skrapa rutor. 🙂

Önskar er alla en trevlig kväll och helg.. 🤗

agneta-43
2014-01-03 19:38
#5

Gokväll på er

Här har det hänt både det ena och det andra under jul/nyårshelgen som kan slå ner den som står stadigt 🥵 tack och lov har vi stöttat varandra här i röran av händelser och förkylning… Tänk vad vi blir starka av allt vi får gå igenom… för det finns ju ett talesätt som säger något om det som inte slår ner en gör en stark eller hur det nu är 🤐

Ha en underbar fredagskväll

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: