Dagens Hälsningstråd

God 3 Jan

2014-01-03 07:32 #0 av: Twinflamewolf

God Morgon !

Och välkommen till denna förtjuuusande Fredag,oj vad jag låter alert på morgonkröken då Skrattarär bara glad i sinnet och humöret på topp så ja det är en förtjuuusande Fredag jag går till mötes Cool

Hoppas ni sovit gott och vaknar på samma goda humör som mig.Ikväll är det meteorregn men mulet så tyvärr lär man inte få se det vackra skådespelet men det skulle börja runt 20.30 tiden så jag hoppas molnen släpper så man får se lite i alla fall.

Ha en underbar Fredag och en skön Helg Blomma

Anmäl
2014-01-03 14:26 #1 av: [NeferNefer]

Jag hoppas på himlaskådespel ändå, jag, och blåser lite på molnen ...

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-01-03 14:44 #2 av: Loris M

Vad bra NeferNefer, jag tänkte också blåsa lite så det klarnar upp. SkrattarVad jag gör med dimman vet jag däremot inte. Funderar

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2014-01-03 17:56 #3 av: [gryningen67]

Tittar in och önskar er alla en bra fredagskväll.BlommaLer

Anmäl
2014-01-03 19:14 #4 av: [Sol69]

God kväll på er alla!

Nu har jag avslutat en hektisk jobb period och ser fram emot ett par dagars ledighet och vila. PustarSkrattar

Så i kväll ska jag bara njuta av att vara ledig och inte göra något alls hemma. utan bara lata mig.. Har beställt hem mat för att slippa göra något alls. Cool

Men vist är det lustigt. Det är Januari nu och jag har bara skrapat rutorna på bilen en gång.. FunderarUndra om det blir vinter i år alls. Skrattar

Här har det börjat att dyka upp tussilago och snödroppar och det är väl lite väl tidigt tror jag.Funderar Men jag är glad så länge jag slipper åka i snöstorm och skrapa rutor. Glad

Önskar er alla en trevlig kväll och helg.. Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-01-03 19:38 #5 av: agneta-43

Gokväll på er

Här har det hänt både det ena och det andra under jul/nyårshelgen som kan slå ner den som står stadigt Pustar tack och lov har vi stöttat varandra här i röran av händelser och förkylning... Tänk vad vi blir starka av allt vi får gå igenom... för det finns ju ett talesätt som säger något om det som inte slår ner en gör en stark eller hur det nu är Tyst

Ha en underbar fredagskväll 

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.