Annons:
Etikettallmänt
Läst 998 ggr
Twinflamewolf
12/29/13, 4:21 PM

Nyårs Löften

Är det något ni brukar avlägga ett löfte som ni absolut vill hålla? jag känner mig nog för gammal för dom och för många herrans år sedan gav jag ett löfte och det är att aldrig ge nyårslöften eftersom jag inte tycks kunna hålla dom ☺️det löftet höll jag minsann 😉

Men i år så,nu ska jag baske mig sluta att röka om så det är det sista jag gör men i övrigt inga löften och jag lär ju inte hålla det här heller men har hunnit skryta stort redan om mitt tappra försök så mina vänner lär ju tråka mig till max om jag inte lyckas.

Kan tro det går några dagar sen är det kört 🚬men jag ska ärligt försöka för det där vore skönt att slippa undan.

Har ni några löften inför 2014 eller tidigare års löften ni lyckats klara av och vill dela med er av 🙂

Bildkälla.

Annons:
Alternative
12/29/13, 5:07 PM
#1

Nyårslöften har man gett till och från år ut och år in.
Visst att jag borde sluta röka och att tanken är att använda nyåret som avstamp, men något löfte tänker jag inte ge.

Det enda löfte jag skulle kunna avge är att jag ska fortsätta leva efter min filosofi, även försöka leva som jag lär.

Cahira
12/30/13, 4:09 AM
#2

Varje år ger jag samma löfte. "Jag ska inte börja röka i år heller." Fast jag ska nog gå över till "Jag ska inte fastna i destruktiva beteenden och tankemönster." :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
12/30/13, 10:03 AM
#3

Nyårslöften har jag aldrig givit vad jag minns. Men jag vet att det är många som gör det. Men allmänt så ger jag inte löften som jag inte kan hålla och har ingen aning om vad jag ska ge i år heller. 😃

imke
12/30/13, 10:24 AM
#4

Jag ska fortsätta leva sundare med bättre mat och motion. Det har gjort underverk för måendet hittills. Så jag ska fortsätta. Det är mitt löfte till mig själv 😊


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Pysslan
12/30/13, 11:16 AM
#5

Nyårslöften är inte min grej. Har provat när jag var yngre och då just lovat att sluta röka, det sprack varenda gång och det slutade med att jag kände mig usel 😕

Jag nöjer mig med en ambition om ett nytt jobb och personlig utveckling för det nya året.

Till er som ska sluta röka 2014 önskar jag lycka till. Jag fimpade helt våren 2009 och det är det bästa jag har gjort, och alls inte så svårt som jag trodde det skulle vara 🙂

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Tarotstollan
12/31/13, 1:47 AM
#6

Får väl säga samma löfte som jag gjort de sista 35 åren (minst), att jag skall försöka städa och diska oftare!😉
Jag avskyr verkligen hushålls göromål!🤮

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Cahira
12/31/13, 2:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Blev visst ett annat nyårslöfte i år! Jag ska lära mig rita en gång för alla! 😃 Mina skisspennor och färgpennor kom idag och jäklar så skoj det var! 😍

Kommer ladda upp mina alster och försök på teckning iFokus (cahiras bildtråd) och på bloggen (thelifeofcahira.blogspot.com) för de som vill se om jag utvecklas eller inte. Tänkte att om jag har folk som följer mig så har jag en anledning att inte ge upp! 😎

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: