Dagens Hälsningstråd

Julafton 24 december

2013-12-24 00:06 #0 av: [Sol69]

Vill önska er alla en riktig god jul med denna låt Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-12-24 08:27 #1 av: VSK

God morgon...

Började inte så bra för mig igår.. Hade lagt mig men var tvungen att ta en dusch. Väl i duschen (låg å duschade pga illamående) så kräktes jag 4-5 ggr.

Efter kräkningar så piggnade jag på mig ganska fort. Sov två timmar kanske innan jag vaknade runt 02 inatt. Somnade runt 6 imorse så jag har fått sova lite iaf.

Magen känns bra nu. Vet ej om jag vågar äta mera av julmaten Funderar

Önskar er en riktigt fin jul Kramas

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2013-12-24 08:32 #2 av: Twinflamewolf

God Morgon på er !

Men uch VSK det där lät ju inge vidare och typiskt att det dyker upp under julen Ledsenkrya på dig och hoppas det gått över nu.

Kaffe i högsta hugg,kolla läget på i fokus och öppnat ett paket från våran fina sajtvärd som jag fick en underbart söt ängel av.Tack fina goa Sol den är så himla härlig Hjärta

Lägger in en bild så alla kan se,nåja en fotograf är jag inte för mina feta fingrar syns i spegeln Generadmen kolla vad den matchar ett par rökelsehållare jag har Cool

Ha en fin Julafton allihopa Blomma

Anmäl
2013-12-24 08:46 #3 av: [Sol69]

God morgon nu har jag börjat komma upp och sitter med min kaffe i godan ro.. Det är ju du som är en av mina änglar Tw så du fick bara en kopia av dig. Skrattar Och tack själv för den fina tarotleken Kramas

Idag blir det en lugn dag. ska åka iväg och äta lite sen frukost med barnens farmor och farfar annars blir det bara jobb idag..

Önskar er alla en underbar julafton Kramas

Anmäl
2013-12-24 08:53 #4 av: VSK

Ja nu börjar man bli hungrig Lipar

Nån ostmacka går alltid ned Får idé

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2013-12-24 12:43 #5 av: agneta-43

God Jul på er alla =)
Stort tack Sol för den underbart fina ängeln =)
Jag önskar er en underbar jul
Kramar

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl
2013-12-24 14:12 #6 av: [Sol69]

Det var så lite syster yster. Du är ju en av mina änglar Hjärta

Anmäl
2013-12-24 14:13 #7 av: Tolv12

Önskar er alla en riktigt fin God Jul! Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.