Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1854 ggr
Twinflamewolf
12/20/13, 3:20 PM

God Eftermiddag 20 Dec

God Efter Middag på er !

Kära min värld nu är det inte många dagar kvar till Julafton och vips har julen gått oss förbi och vi står lika förvånad varje år vart tiden tog vägen.

Det här känns som en väldigt lång Fredag,vet inte varför men hela dagen bara känns lång av nån underlig anledning Skrattarja ja så är det ibland.

Önskar er alla en skön Fredag och Trevlig Helg Blomma

Annons:
[Bettanbop]
12/20/13, 3:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

❤️

[Sol69]
12/20/13, 4:43 PM
#2

God kväll på er alla!

Nu är jobbveckan slut och det är äntligen helg och lite ledigt.. Men jag ska inte göra så mycket till Julen. Jag ska ju inte ha något hemma när. Utan vi firar på annandagen hos mina föräldrar och annars jobbar jag ju.. 🙂

Men vet ni om att detta är den mörkaste dagen på året och i morgon vänder det har jag för mig.. 😃Och det ska bli underbart skönt.. Längtar efter lite ljus ☀️

Ha en trevlig kväll på er.. 🤗

Loris M
12/20/13, 5:33 PM
#3

Hmmm…. och jag som tycker att det är mysigt när det är så här mörkt. Då får jag tända många små lampor och levande ljus. Just nu brinner det tre levande ljus som mina tvillingar tillverkade själva på skolan under pysseldagen. En del saker förändras aldrig. Är det pysseldagen så vet man vad de kommer hem med. År efter år. 😃

Idag är min först lediga dag och så får jag vara ledig fram till den 7/1. Tänker inte göra ett dugg faktiskt. 😊Vill bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer… det blir säkert en del, städning, jobb, hälsa på vänner m.m. men inget inplanerat. Utan jag får sitta och vänta tills lusten faller på.. 😃

[Sol69]
12/20/13, 6:43 PM
#4

Jo men vist är det skönt att inget göra ibland att bara vara.. Det måste kan unna sig 😃

Jo inne är det mysigt med levande ljus och små lampor. Men det är fasligt mörkt att jobba och köra bil hem 😕

Loris M
12/20/13, 7:32 PM
#5

Ja, det är klart! Jag slipper köra bilen, åker tåg till jobbet, så det tänkte jag inte på. Det är lustigt hur man alltid utgår ifrån sig själv. 😊😃

Upp till toppen
Annons: