Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1070 ggr
[Sol69]
2013-12-10 00:39

10 December

Ser att det blev en liten nattuggla av mig så tänkte att jag säger god morgon eller god natt åt er innan jag lägger mig 😃

Till alla nattsuddare sov gott sen 😴 det skall jag göra 😴

Till er som kommer upp innan mig.. God morgon och hoppas att ni har sovit gott 😃

funny good morning smiley

Annons:
Tolv12
2013-12-10 00:58
#1

Tack detsamma Sol:) börjar bli sent nu så bäst att sova lite innan det blir tidigt igen!

desti
2013-12-10 01:50
#2

Hej en till som inte sover😉

[Sol69]
2013-12-10 10:05
#3

Go morron!

Nu är jag uppe igen och vaken.. Med kaffe 😂

Ser att det inte bara är jag som kan fastna och få sena vanor obland. 😊 Men det är väl lätt hänt.

Idag blir det att åka ut och fixa och dona lite.

Önskar er alla en kanon dag 👋

[gryningen67]
2013-12-10 10:37
#4

Go förmidda

Som ni ser så har gryningen fått ett nytt användarnamn.
Ett smärre missöde uppstog,så jag reggade mig på nytt igen.
Har mailat iFokus killarna,så får se vad som händer.

Snöar kopiöst just nu.
Ha en bra dag.🙂

[Sol69]
2013-12-10 10:45
#5

God förmiddag gryningen 😃

Kul att se dig vilket nick du än har 👍

Här är det grått och mulet, men ingen snö än så länge de pratar om plusgrader så allt kommer väl smälta bort då. Men du bor ju längre norr ut så då är det ju snö på vintern. 😃

Men snön är väl inte det värsta har en vän som kommer i från norr och en av anledningarna som gjorde att hon sökte sig söder ut var att det är så fasligt mörkt där uppe i norr på vintern. 🤔

Men man kanske inte tänker på det om man är van att bo där uppe??

Vad säger ni som bor där uppe. blir man van eller är det en nackdel som man står ut med??

[gryningen67]
2013-12-10 10:52
#6

😃Det kan nog vara både för och nackdelar.
Mörk om vintern och ljust om sommaren.
Klart man blir van där man bor,blir inte du det?.

Annons:
[Sol69]
2013-12-10 10:57
#7

Även om min mor kommer från Rantajärvi och min gammelmormor bodde i Haparanda när hon levde så har jag inte varit upp i norr sen jag var en liten flicka. 😃

Så jag har ingen aning om hur jag skulle reagera. 🤔 Har inte träffat någon som jag har hälsat på uppe i norr än 😎

Nej jag vänjer mig nog aldrig med mörkret tycker att det är tråkigt att det blir mörkt tidigt nu och mörkt hela tiden nästa dygnet runt 😮låter jobbigt. 🥵

[gryningen67]
2013-12-10 11:05
#8

Det är väldigt vacker uppe i Tornedalen om sommaren.
Ja men det blir ljusare när snön kommer,om det är någon tröst.
Man kan i alla fall gå i ide som björnar.🤔

[Sol69]
2013-12-10 11:10
#9

Ja det kan man ju göra och gör vi inte det lite till allesammans går i ide om vintern 😃Jag är i alla fall inte lika aktiv och ute när det är mörkt på vintern.😎Utan mera hemma och inne 😃

[Sol69]
2013-12-10 15:07
#10

Nu har jag varit och handlat och det måste vara en rolig syn för gudarna 😂

Först får man klättra som en apa för att få tag i det som står längst upp och sen får man häva sig ned i kylboxarna så att benen står rakt ut  luften och man visar bara baken åt alla 🤪

Och när det inte finns något att klättra på så får man springa runt och be andra hjälpa till så man kan få hem det man har tänkt sig 😂

hypnotized emoticon

Funderar på om jag ska ta med mig en pall nästa gång jag handlar 😂

Twinflamewolf
2013-12-10 15:16
#11

Nu ska jag säga hej i tråden,har vart på sånt surhumör hela dagen så ingen id'e att ens tänka tanken att önska andra en bra dag då skulle ni bara känna av min dåliga energi 😃

Gryningen härligt att se dig igen och hoppas det löser sig med ditt konto 😎

Ha en fortsatt fin Tisdag på er 🌺

[Sol69]
2013-12-10 15:24
#12

Då får vi se till att du drar på smilebanden lite TW

girl poking out tongue emoticon

Twinflamewolf
2013-12-10 15:30
#13

😂ja nu är leendet på plats igen men ibland har man sina dagar 😂får lust att hugga tag i tungan på den tjejen,det liksom frestar och kliar vill nypa tag 😃Cool bild 😎

Annons:
Upp till toppen
Annons: