Annons:
Etikettallmänt
Läst 789 ggr
[Sol69]
12/9/13, 9:37 PM

Har bara lust att gråta när jag läser

Man blir så illa berörd att man har lust att gråta. Att det finns så sjuka människor 😭

http://www.expressen.se/kvp/misstankt-kattplagare-harjar-i-skanska-broby/

Annons:
[Bettanbop]
12/9/13, 9:58 PM
#1

Jag förstår dig, jag känner samma 😢

Det är ofattbart elakt. Vist finns det dom som starkt ogillar katter, och vissa katter ställer till stora problem ibland. Men man får inte vara så elak, det finns snällare sätt att bli av med katterna.

OT: har haft en vilja ett tag nu om att öppna mitt hem som jorhem för katter 👍

[Sol69]
12/9/13, 10:01 PM
#2

Goa härliga Bettan 🤗🤗

Hade jag haft möjlighet att ha flera katter hemma hade jag också tagit han om dem. Så om din familj är med dig så varför inte hjälpa de oskyldiga och värnlösa katterna. 👍

[Zeffe]
12/10/13, 12:17 AM
#3

Jag blir också så arg, ledsen och besviken på mänskligheten ibland. Förstår inte hur man kan bete sig så 😡😭

Jag har också haft funderingar på att upplåta en del av huset till jourhem, men än så länge har det stannat vid ekonomiskt stöd till ett katthem. 

/Ulf

[Sol69]
12/10/13, 12:23 AM
#4

Men det är ju tanken som räknas Ulf och det är en fin gest ❤️

Sen ska man ju ha tid och energi och göra ett bra jobb om man själv ska ta sig an de små liven. Det är ju inte bara att tro att man kan mata dem. De vill ju ha tid och kärlek och det krävs ju extra mycket om de har farit illa innan. 🙂

Twinflamewolf
12/10/13, 3:13 PM
#5

Man saknar ord och blir så jädrans förbannad över så sjukt folk 😕

Men dom verkar ju inte säker om det är så om jag fattat rätt och glykol finns inte det i bilar som katter kan slicka i sig eller var det nåt annat ämne min veterinär pratade om en gång just från bilar.

Tragiskt och som er skulle jag kunna ta hem varenda katt om det gick men just nu är dom bara fyra och var en gång i tiden sex.Har funderat på uppfödning eller katthem men fasen jag skulle inte kunna göra mig av med och sälja för jag fäster mig nåt så hemskt vid dom ❤️

Hur kan nån ens tänka tanken att skada djur,jag fattar bara inte 😡

[Sol69]
12/10/13, 3:16 PM
#6

Ja TW du och jag ska nog inte ta oss an dem hemma för vi skulle aldrig kunna ge bort dem till andra så vi skulle ha ett eget zoo med katter hemma. 😃

Annons:
Twinflamewolf
12/10/13, 3:20 PM
#7

Risken finns och jag får nöja mig med dom som verkligen ska bo här,kan inte förstå att uppfödare klarar av att skilja sig från dom.Men allvarligt,sitter jag och blir gråtfärdig av bara tanken 😮jisses tror bestämt det 😃what a 😟

[Bettanbop]
12/10/13, 7:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Då ser vi ut så här sen :D

Upp till toppen
Annons: