Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 481 ggr
[Sol69]
2013-12-06 05:30

6 December

God morgon på er..

Är strax på väg till jobbet. här har det inte kommit så fasligt mycket snö i alla fall. inte vad jag kan se i stan i alla fall.. Så det ser lugnt ut..

Önskar er alla en bra dag och tänk på att det är fredag..

happy dancing elephant emoticon

Annons:
imke
2013-12-06 07:55
#1

Godmorgon. Hör i Gävle är det full snöstorm. Låter som taket ska åka av ibland. Inge vidare väder alltså… Dotter vacknade med feber imorse så det blir en hemma dag idag. Känns väldigt skönt å slippa ut i detta väder faktiskt 😊 Ha en bra dag! 🌸


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Twinflamewolf
2013-12-06 10:40
#2

God Dagens i tråden !

Här har det vart full storm och snö men nu har det lugnat ner sig och dom lovar ner till 17 minus under helgen,ingen ordning alls ena dagen plusgrader nästa ner till 17 minus så vi får väl se hur kallt det kan tänkas bli.Underbart promenadväder blir det i alla fall.

Sitter och små planerar om jag ska vandra El Camino till våren men måste avvakta och se hur lång tid man måste hålla sig lugn efter operation och dessutom är även Navajo i görningen så El Camino kanske får bli ett senare projekt men nog skulle det vara härligt att vandra hela den leden.

Hoppas ni inte snöat inne och ha en skön Fredag 😎

Vilken gullefant Sol,ursöt ju 😎

happy dancing elephant emoticon

[Sol69]
2013-12-06 16:34
#3

God eftermiddag på er..

Det var inte vidare kul att köra i mörker och snö till jobbet. Men jag kom fram i alla fall.. Och fick leka hårfrisör och rulla lite hår..

På vägen hem varna de i lokalradion om att det var snorhalt ute.. och lastbilar åkte i diket om de ej stannade. Så en på vägen som hade hamnat ganska snyggt vid kanten.

Men jag körde sakta och stannade hos en väninna på vägen hem som bor på landet mellan Motala och Linköping och tog en kaffe och vi bokade en kväll innan jul som vi ska ses. Vi brukade alltid ha en liten glöggkväll för i tiden innan jul..

På vägen hem var det spökväg som jag brukar kalla det.. Det är när snön yr som om det är spöken som smyger utmed vägbanan. Men det hade inte blivit någon drivbildning i alla fall..

Nu ska det beställas lite mat det är ju fredag och jag är ledig i helgen.. Så då blir det att fixa lite hemma och vila..

Önskar er alla en trevlig kväll och helg.. 🤗

Upp till toppen
Annons: