Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 463 ggr
Twinflamewolf
2013-12-04 08:48

God Morgon 4 Dec

God morgon på er !

Hoppas ni sovit gott,själv har jag lyckats vakna på helt fel sida och det verkar bli en sån där dag när allt ska gå åt fanders 😃

Datorn jag bara häromdagen rensade till fabriksläge strular åter igen.Hade ett konstigt virus i den där sidan var helt vit och man inte kunde göra nånting alls.

Katt som spytt under natten,upp i tid och otid och ta reda på och nu städar jag och har nyss bytt sängkläder och ser inte pizzan på golvet och lägger rena täcket mitt i den,suck ibland flyter allt så bra så och bara mer tvätt blev det 😕

Men men bara att gilla läget och morgondagen kan bara bli bättre om jag nu inte får stil på den här dagen.

Önskar er alla en skön dag och hoppas ni vaknat på rätt sida i alla fall😂

Annons:
[Bettanbop]
2013-12-04 09:52
#1

Jaa vad säger man annat än suck pust och stön 🥵 eller kan man säga grattis 😉 en vardags prövning inför vad som komma skall, klarar du upp denna prövning så klarar du nästa också👍 😃

Twinflamewolf
2013-12-04 10:01
#2

Ha ha ha ja vissa dagar får man finna sig,inser det är bäst både för min egen säkerhet och andras att stanna inomhus idag 😂nä skämt och sido så illa ska det väl inte behöva va 😃

Men det är lustigt det där hur vissa dagar bara blir knasig men tror jag får rätsida på den med lite envishet 😎

[Sol69]
2013-12-04 10:06
#3

God morgon eller förmiddag!

Tog lite sovmorgon idag i och med att jag ska på personalmöte innan jag börjar att jobba kvällen. Så blir en lång dag så bäst att vara lite pigg.. Om man kan.. 😃

Får väl se vilja erfarenheter denna dag har att bjuda på 🤔I alla fall hoppas jag att ni får en kanondag 🤗

Upp till toppen
Annons: