Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 711 ggr
[Sol69]
2013-12-02 05:40

2 December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morron!

Ännu en ny vecka har startat med nya erfarenheter både goda som mindre bra. Vi får hoppas att de goda visar sig fler än de mindre bra. Men alla är ju lärdomar och leder oss framåt.

Men nu ska jag åka och jobba en sväng. Men ni får ha det bra allesammans.. 👋

Annons:
gryningen
2013-12-02 10:34
#1

Go förmidda
Har lite ångest,ska till tandis idag.😃

Ha en bra måndag.🙂

Twinflamewolf
2013-12-02 14:00
#2

God mitt på dagen !

Fullt upp med allt annat än i fokus just nu men smyga in och kolla läget måste man ju hinna med.

Hoppas ni hade en skön första advent och ha en fortsatt fin dag 😎

[Sol69]
2013-12-02 15:20
#3

Gryningen tandläkaren är hemsk.. och till råga på har de mage att ta betalt för att va hemska också. Brukar säga till min tandläkare att jag hellre föder barn än att gå till dig.. 😃

I går fick jag två stenskott emot rutan.. och jag hoppade nästan högt.. Så tänkte att jag är ju tvungen att laga det innan de blir för dyrt.. Så for förbi carglas eller va det heter på vägen hem efter jobbet. jo då de skulle ha 200 kr för att hjälpa mig. Men de fick inte hjälpa mig för att jag har en folksam försäkring och de har de inte avtal med.

Så då åkte jag förbi en annan glasmoj i Motala. Som hade avtal med folksam. och de tog bilen direkt och sen kostade det inget alls 😃 Så tack universum för att jag fick den hjälpen ❤️

Nu funderar jag på att ställa mig och baka lite bröd-. 🤔

hoppas ni får en trevlig eftermiddag och kväll 🤗

agneta-43
2013-12-02 16:40
#4

Vilken bra eftermiddag Sol 🙂 Grattis till dig 🌺

Jag är så slut efter X antal timmar i bilen ca 4,5 från stugan till min syster efter urlast där heeem, vi stannade bara 2 gånger och första strax före Jönköping för att tanka sedan Klinga för att köpa skräpmat. Nu har jag gjort ingenting genom att krypa under mitt sköna täcke och lägga huvudet på min inte lika sköna täcke sedan sov jag nästan en timma då jag var stenslut och iskall.

Pussar och kramar från mig som kört mer än vanligt dessa dagar i skåne och halland + att jag fått två olika terapier för mina värsta fobier 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2013-12-02 16:53
#5

Då har du ju även fått positivt utav själv resan och inte bara innehållet 👍

agneta-43
2013-12-02 16:56
#6

Ja precis Sol hela resan är positiv rakt igenom och jag har växt massor 👍

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
[Sol69]
2013-12-02 17:00
#7

Då kan du starta en tråd om dina positiva lärdomar 😂

gryningen
2013-12-02 17:07
#8

Positiva lärdomar får man hos tandläkaren.😇
Oftast hittar dom någonting,men inte i år….😃

[Sol69]
2013-12-02 17:11
#9

I alla fall ett underbart besked du slipper träffa dem på ett tag 😃

Twinflamewolf
2013-12-02 17:19
#10

Vad skönt Gryningen och samma här sällan hittar dom något,jo en sak jag brukar få klagomål för jag borstar tänderna på tok för noga ☺️

Härligt att höra Agneta att resan blev lyckad 🌺

Bidde det nåt baka av hemma hos Sol tro 🎂

[Sol69]
2013-12-02 17:26
#11

Ja då jag håller på att göra hålkakor nu så det står härliga till.. 😃Men ugnen sköter ju det mesta så skriver här under tiden.. 🤔

gryningen
2013-12-02 17:37
#12

Tala inte om hål i kakor eller någonting annat,får en vissa assosiationer idag till tandis.😇
Menar inget illa, men min tanke är inte så klar än…😃

[Sol69]
2013-12-02 17:39
#13

Ska vara tyst för det höll på att komma ut en väldigt dum kommentar 🤐

men jag bakar ju hålkakor nu.. eller gräddar i ugnen i alla fall och det luktar i alla fall gott 😃

Annons:
Tarotstollan
2013-12-02 23:38
#14

Har tillbringat dagen med att putsa tre stora fönster, stryka och hänga upp nya gardiner och äntligen fått upp mina tre adventstjärnor!
Mina armar skakar av ansträngning nu!

Skall äntligen ta mig lite att äta, det första idag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: