Annons:
Etikettallmänt
Läst 528 ggr
Twinflamewolf
11/28/13, 4:44 PM

Övning 29 November

Lika bra att göra den redan nu för i morgon vet jag inte ens om jag hinner in så passar på så ni får en övning i morgon också 😎

Jahapp ja det här med längd,hur lång är jag då tro 😉

Annons:
Twinflamewolf
11/28/13, 4:45 PM
#1

159½,som sagt en flaggstång i jämförelse med Sol 😃fyrtornet och släpvagnen med andra ord 😂

Grattis ni som känner rätt 😎

[NeferNefer]
11/28/13, 4:59 PM
#2

Klart du är en flaggstång! 😂Och jag är en flaggstång i jämförelse med dig!

Twinflamewolf
11/28/13, 5:14 PM
#3

Ha ha ha Nefer,tur vi flaggstänger finns så vi ser vår omvärld 😃

Grattis förresten ,snyggt jobbat 😎

[Sol69]
11/28/13, 5:16 PM
#4

Ha ha trodde du va lite länge så jag hade fel 😂

Men vi kan gömma oss väl mellan hyllorna och vi är ute så ingen ser oss på andra sidan 🤐

[NeferNefer]
11/28/13, 5:17 PM
#5

Tack tack 😎

Malava
11/28/13, 5:19 PM
#6

Rätt i dag😃159 1/2


Annons:
[Sol69]
11/28/13, 5:22 PM
#7

Grattis Nefer och Malava 🌺🌺🏆🏆

Twinflamewolf
11/28/13, 5:23 PM
#8

Förlåt men gjorde en riktig luring,inte bra och inte snällt men väldigt kul 😂

Das is nicht gut,ich bin eine kleine  😈😂

Jag gömma oss kan vi och klättra också för att nå den där lilla koppen högst upp 😃

Twinflamewolf
11/28/13, 5:24 PM
#9

Grattis Malava också 😎

[Sol69]
11/28/13, 5:25 PM
#10

Japp men det finns alltid någon pall att låna och i värsta fall får man väl flirta lite med någon lång som går förbi 😂

Twinflamewolf
11/28/13, 5:32 PM
#11

Ja men visst är det drygt Sol,bara i dag skulle jag ha ner en vara i butiken och den stod ju egentligen inte högt men ner fick jag inte det paketet hur jag än klättrade och lyckades krossa lite bröd på kuppen när jag klättrade ☺️

Förr hade dom såna där pallar som man kunde rulla fram på golvet i butiker men dom har dom tydligen tagit bort vilket är synd för dom behövs ju för os som inte når alla hyllor.Fast motion det får vi i alla fall 😎

[Sol69]
11/28/13, 5:41 PM
#12

Ja det är lite jobbigt ibland och när man ska krypa ned i en låda för att hitta en sak som ligger på botten och man får häva sig upp och baken och bena står rakt ut och det är en kamp för att få med sig de frysta sakerna hem från affären.. 😂Men skam den som ger sig.. har jag tänkt att få med mig frysta grönsaker hem får jag ju se dum ut och fötterna får väl dingla när jag hämtat det som är längst ned 🤪

Tarotstollan
11/28/13, 10:45 PM
#13

Tippade 168. 
Jag säger som jag sa i tidigare tråd, då slår jag dig med hela 3 cm! Och jag som tycker jag har det jobbigt med höga hyllor och låga tråg hahaha. Brukar alltid be någon karl om hjälp i affärerna, då känner de sig som stolta tuppar när de får hjälpa korta damer!

Grattis till rättkännarna!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: