Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 406 ggr
[Sol69]
11/28/13, 9:59 AM

28 November

God förmiddag på er.

Idag blev det lite sovmorgon.. så nu sitter jag med mitt kaffe och njuter av dagen i lugn och ro.. Ute är det soligt och fint, Men det blåser något fasligt. 😕

Blir en lugn dag idag. känner att jag behöver vila lite för sen börjar min jobbhelg och då ska man orka.

Har märkt att det är mörkt jätte tidigt ute och att det ofta är nattsvart när man ska köra hem på kvällen. Så det är inte den bästa tiden att pendla till jobbet. 😕

Undrar hur ni i norrland klarar ut vintern då ni har ännu mörkare än här nere i södern jag tycker att det är korta dagar här och mörkt och tråkigt 🤔

Önskar er alla en trevlig dag.. 🤗

Annons:
gryningen
11/28/13, 10:16 AM
#1

Go förmidda.
Vädret är inget att hurra för. Blåser rejält och blixthalka vad mer kan man begära.
För årstiden så är det bättre med snö så att det kan bli stämningsfullare vid advent.🙂

Ha en bra dag.

Ps. Kattens dag infaller den 1 december i år.🐱

Twinflamewolf
11/28/13, 4:35 PM
#2

God sen eftermiddag 🙂

Kikar in en sväng och säger hej,har lite fullt upp så inte mycket tid för i fokus.

Mörkt är det verkligen men mysigt med brasor och tända ljus.Blåsigt så in i vassen men det har lugnat ner sig öite nu.

Ha en fortsatt fin kväll på er och kattens dag får vi inte glömma ❤️🐱

[Sol69]
11/28/13, 9:15 PM
#3

God kväll på er!

Idag har jag haft en riktigt loj dag och inte mycket till inspiration här och det märks säkert i och med att jag inte har fått så mycket skrivet heller 🤔och inte så mycket gjort hemma heller 😃

Har helt enkelt en sån där dag då jag bara är trött och inte orkar tänka alls 😴

Nu tänkte jag faktiskt dra mig tillbaka för dagen och läsa en bok.. och se om den kan ge mig lite mera andlig inspiration tills i morgon. Finns i alla fall hopp för det är en fördjupning på den nionde insikten. 😎

Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott när det är dags.. 🤗

Upp till toppen
Annons: