Annons:
Etikettmedialt
Läst 1617 ggr
[Sol69]
2013-11-24 17:14

Besök hemma idag..

Satt och skriv och tänkte på och undrade vad ni andra gjort idag och fick svar om att jag inte är ensam hemma. Först så klinga det till i adventsljusstaken och sen när jag gick ut i köket började lampan att gunga. Så tydligen är det någon som vill visa att denne är med mig.. Synd att jag inte vet vem det är. Men det kommer väl fram förr eller senare. 😃

Brukar ni se och höra fenomen hemma hos er??

Annons:
powerofthebass
2013-11-25 14:48
#1

Justin ?

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

powerofthebass
2013-11-25 14:50
#2

Oj blev fel här, nu hoppade den från en annan tråd till din . Antagligen ska jag skriva något här . Får läsa ts först efter skolan

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Twinflamewolf
2013-11-25 15:11
#3

Ha ha ha Power så har det gjort för mig med ibland och hoppsan man skrev i fel tråd 😂

Jo visst har man besök ofta hemma men får stänga av för all trafik för annars har man snart ingen energi kvar.

Men ibland är det mysigt också,jag har i dag haft Wolfs far på besök en otroligt trevlig man som slagit följe med oss.Men han är mer den där tystlåtna typen men väl han pratar då drar han igång nåt alldeles hemskt 😃sen dränerar han inte på energi men Wolf är inte helförtjust i att han kommer så han håller gärna distans,långsint efter att han blivit illa behandlad av båda sina föräldrar men jag tror han börjar tina upp lite sakta men säkert men det tar tid.

[NeferNefer]
2013-11-25 15:54
#4

Jag får också besök. Ja, husspöket bor ju här så det räknas väl inte som besök.

powerofthebass
2013-11-25 17:33
#5

Hemma så ser jag nästan varje kväll en svart skugga åka förbi i hallen. Och ibland är det vid dörren in jag ser den. Men jag känner mig lugn med den ande . Sen har jag setten gammal dam i skolan som går förbi i gammla matsalen.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[Sol69]
2013-11-25 17:58
#6

Det stör inte mig om det är hemma och hälsar på så länge den inte skrämmer mina katter. Då blir jag arg. För det är ju bara jag som lägger märke till dem,,

Annons:
Ghosthunter
2013-11-25 20:28
#7

Ser sällan att nåt fysiskt föremål rör sig här hemma. Men annars kommer det jättehöga smällar, det knackar och knäpper, fotsteg, spökkatt som går i sängen, skuggor och rörelser i ögonvrån, orber, prasslande ljud, jamande, hört röst vid ett par tillfällen (var dock längesen nu) Kalla vinddrag och stark närvarokänsla, blinkningar i lampor.

Det går mest periodvis. Tyvärr så är det för lugnt just nu….men plötsligt så kommer det igen…..helt oväntat som vanligt. Men ibland kan jag få svar på tal. Sen ser jag andar med min inre mediala syn….många många andar och andra väsen har passerat i min lägenhet.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Sol69]
2013-11-25 20:34
#8

Njut av lugnet 😃uppskatta det som du har runt dig just nu.. de kanske inte behöver putta på dig nu.. så det är ju positivt om de ej känner att de behöver det 😎

Ghosthunter
2013-11-25 20:37
#9

Jag tror inte att andar som kommer alltid har en anledning. Jag ser dom komma och försvinna av ren nyfikenhet och jag vill inte ha det lugnt…..så kan inte hålla med dig om detta.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
2013-11-25 20:52
#10

99% av alla andar och väsen som jag stöter på är helt okända för mig och kanske 90% har inget viktigt att förmedla. Dom kommer och går….dom ser att man är medial, man lyser som en fyr i natten och dom blir nyfikna och hälsar på lite. Inte märkligt då det svävar fullt med andar omkring oss hela tiden.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
2013-11-25 22:18
#11

Jag är också glad för andarna kommer och besöker mig😃….det är enda sällskapet som jag har här hemma. Sist det var nån annan levande person i min lägenhet var i Augusti eller September förra året 2012, då min far var på besök. Så jag har nog av lugnt här😕

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

daisy55
2013-11-26 07:58
#12

Snälla Twinflamewolf jag undrar så vem är Wolf?

Twinflamewolf
2013-11-26 08:28
#13

Daisy55 här finns lite om vem Wolf är 🌺

Annons:
daisy55
2013-11-26 09:13
#14

Tack snälla gulliga du för snabbt och värdefullt svar. Allt är så enkelt om man bara är öppen. Jag har fina tydliga upplevelser som jag inte vill gå in på här, jag vet nu tack vare din och andras berättelser att jag inte är tokig, att allting finns. Låter luddigt, men som sagt jag vill inte gå in på detaljer…och ja, jag har ständigt besök här hemma av min käraste och massa andra både bekanta och obekanta. Tack alla ni härinne för att ni delger era upplevelser , jag önskar att jag kunde berätta allt det är djup sorg jag har men också en glädje. Kram från mej förlåt om jag verkar virrig.

Twinflamewolf
2013-11-26 09:25
#15

Det var så lite så Daisy,hade på känn när du frågade sen väljer man själv om man vill dela med sig eller inte.Luddigt är det inte kan jag lova,jag förstår dig så väl.

Kram på dig 🌺

daisy55
2013-11-30 08:55
#16

Har alltid nån här och med mej. Vet också helt säkert vem han är. Ibland är det fler och då är jag inte alltid hundra på vilka, men det är goda snälla andar och de är så välkomna. Jag är aldrig ensam vilket jag tackar Gud för. Jag bjuder gärna på lite energi för att få känna denna trygghet.

[Sol69]
2013-11-30 11:58
#17

Vi har nog besök av den vi känner igen med jämna mellanrum och ibland smiter någon in som vi inte kan känna igen direkt. Men så länge de inte drar ut oss all energi så är det väl okej om de hälsar på oss 😃

Upp till toppen
Annons: