Dagens Hälsningstråd

Söndagen den 24 November

2013-11-24 09:38 #0 av: [Sol69]

God Morgon på er Glad

Sitter här med mitt kaffe och tänker på att vi faktiskt är inne på sista veckan i november nu. Vart tog den månaden vägen. FunderarTiden bara rusar iväg och man hinner inte med riktigt. Skrattar

Idag har jag lite fullt upp. dels så kommer mina föräldrar en sväng och ska hjälpa mig att sätta upp lite utebelysning. Tänkte det är lättare att vara två när man ska sno runt med en lång kedja med små ljus. Skrattar

Sen kommer även min väninna över en sväng så det blir att bjuda på lite mat idag, Så idag har jag en del att göra.

Hoppas att ni får en trevlig och givande söndag. Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-11-24 09:42 #1 av: Twinflamewolf

God dagens Glad

Samma här fullt upp så ingen tid för i fokus närmaste dagarna,hoppas du får en fin dag Sol och ni andra också.

Underbar liten misse du bjuder på,hallegosingen va goa dom är Hjärta

Ha en skön Söndag Blomma

Anmäl
2013-11-24 17:06 #2 av: [Sol69]

Nu har jag arbetat hemma på vilodagen.. Satt upp lite ljus ute,, och även satt upp gardiner ock stakar och stjärnor inne. Bara gardinen i vardagsrummet kvar sen är det klart till advent. Jag jobbar ju i veckan och nästa helg så tänkte det va bäst att passa på när jag har tid Skrattar

Vad har ni gjort för roligt idag?? Funderar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.