Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 585 ggr
Twinflamewolf
11/22/13, 5:19 AM

God Morgon 22 Nov

God Morgon på er 🙂

Ute är det kallt och mörkt men vackert stjärnklart,så himla magiskt att stå och se på dessa underbara stjärnor och lilla månen på himlen.

Hoppas ni haft en bra vecka och får en härlig Fredag och trevlig helg 🌺

Annons:
[Sol69]
11/22/13, 5:23 AM
#1

God morgon!

Idag är du uppe innan tuppen igen 😃Jag ska strax åka och jobba igen. Men idag är det fredag och sen är jag ledig några dagar 😎

Ha en bra dag på er.. 🤗

[Hadla]
11/22/13, 12:47 PM
#2

Det är inte klokt vad veckorna går fort. Redan fredag igen!

Önskar er alla en fin helg  🙂

agneta-43
11/22/13, 1:56 PM
#3

God eftermiddag på er 🙂 

Äntligen fredag och en kort dag jobbade 6.45-13.00 men kom inte iväg förrän närmare 13.30 då jag lämnade min kollega ensam med 11 barn. Det ska ju ges en överlämning då hon varit på rast och vi hade ett förråd som inte gick att få igen så där hjälptes vi åt innan jag tuffade hem 🙂

Jag är nyfiken på vad de 2 inramade sakerna ska innehålla Twinflamewolf? Är det bara jag som inte ser? Ska ta mig en slappadag nu för att sonen min drog iväg på jobb när jag kom hem, han ska hjälpa farmors granne med trädgårdsarbete. Det hade jag med bokat in med honom, men vi får väl ta det imorgon då,gubben min måste jobba hela lördagen mellan någon gång före 5 till ca 20.00 😕 men vi har ju en del att styra med så jag måste ta tag i det annars ruttnar det in här 😮

Ha en underbar fredag 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
11/22/13, 4:29 PM
#4

God kväll!

Nu har jag både jobbat och vilat en stund ska se om jag kan vakna till med lite kaffe eller om det är lönlöst idag,, 🤪

Men nu är det i alla fall helg och jag får lov att vara ledig och njuta av helgen.. Kan lova att de ska bli skönt.. 😃

Önskar er alla en trevlig helg och kväll 🤗

Upp till toppen
Annons: