Annons:
Etikettandligt
Läst 631 ggr
[Sol69]
2013-11-21 18:17

Telepati

Tror ni på det eller har ni upplevt det??

Jag har upplevt det vid några tillfällen i livet. 😃

Annons:
[NeferNefer]
2013-11-21 19:45
#1

Oh ja! Jag är inte speciellt bra på det, eller så är jag det men blockerar det 🤔men det händer att jag tänker på någon som jag inte har tänkt på på ett tag, och precis då ringer eller mailar den personen, och jag och min man brukar ofta komma på samma idé samtidigt. Då tror jag det kan vara så att en av oss kommer på idén, och den andra uppfattar det telepatiskt.

[Sol69]
2013-11-21 19:51
#2

Jag har en gammal vän som jag alltid har haft en förmåga att ringa till när hon behövt prata ut.. varje gång jag får den känslan att jag ska ringa nu så har det hänt något som hon vill berätta..

Här även märkt att jag tänkte på samma sak som en del andra personer som jag umgåtts med. Så märker att det fungerar oftare än man tror.. 😃

[Bettanbop]
2013-11-21 21:15
#3

Jag har den kontakten med mina djur i bland.

Någon av dem tittar på mig och så dyker det upp en tanke eller en känsla av vad de vill, fattar jag inte så brukar de ta hjälp av varandra, oftast blir det min service hund som teleporterar tanken 😃

Ghosthunter
2013-11-22 07:30
#4

Telepati är vanligt för mig när jag kommunicerar med andar. Kanske kan man inte kalla det för telepati, men det fungerar ju i princip på samma vis som om jag har telepatisk kontakt med levande människor.

Annars har jag även telepatisk kontakt med människor. Det fungerar inte på alla, bara vissa människor som jag passar ihop med.

🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Nirvana_Ophelia
2013-11-22 15:55
#5

Jag min mamma upplever alltid telepati, och den ene kan ibland säga vad den andre tänker. Eller att den andra ringer när den ene tänkte ringa. Sånt är cool och intressant…det handlar om 4e dimensionen, parallella universum, och telepati.

[Sol69]
2013-11-22 16:31
#6

Vist är det intressant med telepati och kontakten med andar som Gh säger är ju också en form av telepati och det har nog de flesta av oss som är mediala upplevt. 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: