Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 392 ggr
[Sol69]
2013-11-21 05:29

21 November

God morgon!

Svänger bara in en snabbis.. Ska strax bege mig till jobbet.

Men det är säkert halt så blir att köra lugnt.

Ha en bra dag på er.. 👋

Annons:
Twinflamewolf
2013-11-21 12:20
#1

Go' mitten på daga 🙂

Men hörrni vart fasen håller smileysarna hus,man får ju gissa sig till vilken gubbe man lägger in och tänk om det blir fel ☺️ser ni bilderna jag ser inte en enda liten gubbe på hela i fokus 😮få se vilken som kom där nu då,skulle ha förvånad men vete tusan vad jag lyckades lägga in:-)))

Kan vara i fokus som uppdaterar igen.

Dillkött på spisen och sen blir det mumsa i sig så man storknar av god mat och jämrar sig för man åt på tok för mycket :-))

Tragiskt att Sylvia Browne gått bort men hon har det ju bra där hon är men däremot retar jag upp mig när jag läser på en del sidor att lika bra det som om hon vore gårdagens sopor och man fattar inte vad tusan folk tänker med när en person gått bort.Behöver väl inte säga varifrån för det är ju underförstått men man bli arg att ibland tycks bara mörker råda inom vissa själar.

Ha i alla fall en fortsatt fin Torsdag,nu ska jag kolla om det där evighets köttet börjat koka klart 😃 nehepp ingen gubbe där heller.

Men hörrni ser ni smileysarna,om så kan det vara min jolldator nu igen,suck:-(

gryningen
2013-11-21 15:18
#2

Go eftermidda.🙂
En bister vinterdag -16,har nog -20 i morgon bitti antar jag.

Men fy vilket matvrak du är twinflamewolf!!😮hade jag inte kunnat tro om dig.😇😉
Ha en bra torsdag.

[Sol69]
2013-11-21 16:44
#3

God kväll på er..

Nu är jag hemma från jobbet. Har varit 2 plus idag och regn. Men det skulle frysa på fram emot natten. Blir en fin tunn is hinna på vägarna..

Fy Gryningen vad det låter kallt. 🥶 Men du är väl en infödd norrlänning så då lider man väl inte lika mycket?? Jag skulle aldrig klara av att bo så långt norr ut.. Kallt och mörkt.. 😮

Älskar värme och sol. Vår och sommar är mina favoriter. 😃

Nu ska jag kolla en stund vad som har hänt i denna värld innan jag fixar lite kvällsmat..

Hoppas att ni får en underbar kväll 🤗

Twinflamewolf
2013-11-21 16:57
#4

Ha ha ha Gryningen ja här mumsas det på kan jag lova,matvrak är alldeles rätt ord 😃😎

Upp till toppen
Annons: