Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1611 ggr
Twinflamewolf
11/18/13, 6:53 PM

God Afton 18 Nov

God Kvällning på er !

Idag har det var fullt upp och inte mycket tid för i fokus alls men nu är det lugnt och jag vill smyga in och önska er er fortsatt fin Måndags kväll.

Annons:
[Sol69]
11/18/13, 6:56 PM
#1

God kväll på er alla..

Efter att ha jobbat och ätit mat hos mina föräldrar är jag nu hemma och njuter av tillvaron.. Så skönt att va hemma i lugn och ro.. Har varit en riktigt ruggig dag idag.. några plus men hu så kallt 🥶

Önskar er alla en trevlig kväll. och hoppas ni fått en bra start på veckan.. 🤗

[Bettanbop]
11/19/13, 9:45 AM
#2

Tjingeling 😉Tisdag förmiddag har vi nu då, lite ruggigt fast inte så kallt egentligen, men tände i spisen ändå, vedspisen alltså :D

Vad ska jag fördriva tiden med i dag då????? börjar bli jobbigt att gå arbetslös 😕 blir ensamt och långtråkigt.

Men men 😉 i dag far jag nog in till bibblan och lämnar igen böckerna, och en tur via arbetsförmedlingen, då träffar jag lite annat folk än bara familjen.

agneta-43
11/19/13, 3:58 PM
#3

Helloooo alle so sammen en dag sen men men vad gör väll det 🙂

Ville bara säga att denna vecka startade med en smäll som gör ooont ehmm det var så att jag vaknade under nattimmarna med värk så jag gick på toa, där började jag kallsvettas och mås skitdåligt… Likblek och sjöblöt sköljde jag av mitt ansikte för att gå tillbaka till sängen, men när jag stängde toadörren var det som någon sparkade benen av mig.

Så ont det gör att få hela tyngden på övre delen av lårbenet och slå huvudet handlöst i väggen 😮 Jag kom underfund med att jag tuppat av pga smärtorna jag utstått under kanske fem eller tio minuter vet inte tappade helt tidsuppfattningen… Mobilen jag hade haft i handen hittade jag ett par meter ifrån mig så den hade allt fått fart utmed golvet då jag slog i… Så nu har jag liiite problem att sitta kan jag säga. Men men det gick att jobba 7.30-19.00 trots den dramatiska natten, så jag hoppas på att veckan vänder och blir bättre för mig och mina kolleger för idag tappade min ena kollega fotfästet och föll baklänges huu så läskigt det var 😕 det gick tack och lov bra för henne men läskigt såg det ut.

Kramar till er alla och var rädda om er 🤗🙂🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
11/19/13, 6:26 PM
#4

Tur att det inte blev värre. Du måste vara rädd om dig Agneta. Skickar tankar av energi och styrka till bättring till dig.. ❤️🤗

agneta-43
11/19/13, 9:19 PM
#5

Tack igen Sol =) ja du ska bara veta vad jag varit rädd nu efter detta, det tog ju typ till idag att få ordning på skallen igen =/ kram kära du =)

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
11/19/13, 9:22 PM
#6

Då har både du och jag ramlat.. vilka klantar vi är 😂

Annons:
agneta-43
11/19/13, 9:37 PM
#7

Ha ha ha ha =D ja vilka klantar vi är =D

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: