Moder Jord

Tecken i naturen..

2013-11-16 18:24 #0 av: [Sol69]

Jag brukar ofta se tecken i naturen.. som att molnen har ett budskap till mig och berättar saker för mig..

Brukar ni se några tecken när ni är ute???

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-11-16 18:33 #1 av: [PuffBuck]

Hm, det gör jag säkert! Jag kan inte komma på någonting såhär på rak arm.. Jag får bli mer uppmärksam på detta och återkomma Glad

Anmäl
2013-11-16 18:37 #2 av: [Sol69]

Puffbuck

Låter som en bra ide för du kanske missar information om du inte tänker på det.. Våra kära guider har sina egna sätt att visa oss på-

Anmäl
2013-11-16 18:38 #3 av: [PuffBuck]

#3 Jag anar att jag finner mycket hos fåglar, dock Får idé

Anmäl
2013-11-17 01:42 #4 av: Malava

Jag med nu mera, dockSkrattarPustarHaft så mycket konstiga fågel besök.

Anmäl
2013-11-17 09:01 #5 av: Ghosthunter

Kopplar man bara bort alla tankar och tittar noga omkring sig, så ser man en hel del tecken. Trädstammar som troll, moln som änglar, fåglars beteende....etc..etc....finns ingen gräns egentligen!!Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2013-11-17 09:57 #6 av: [Sol69]

Men vi kan även få tecken via det samhället vi hor i. En text på en bil. tv kan ge budskap och även radion. Så om kan är uppmärksam kan det komma tecken på många sätt Glad

Anmäl
2013-11-17 11:01 #7 av: Ghosthunter

Ja absolut....överallt kommer det tecken. Men jag gillar att få tecken från eller i naturenGlad

Anmäl
2013-11-17 11:10 #8 av: [Sol69]

Ja Vist är det mysigt att få tecken i naturen Gh. Men vi och många med oss är ju betongbarn.. Så då får man även se tecken som kommer andra vägar Skrattar

Anmäl
2013-11-17 15:45 #9 av: Ghosthunter

Japp, men jag är mer i naturen än ute på stanSkrattar

Anmäl
2013-11-17 22:34 #10 av: [Sol69]

Men du bor inte i en koja på landet det var det jag tänkte på.. Så du är mera i stan än i skogen.. Glad

Anmäl
2013-11-18 00:44 #11 av: Cahira

Varje gång jag känner mig vilsen (inte fysiskt vilsen) och är i skogen så fångas min blick av en sten som indianerna en gång format. Man ser gropar i stenar eller uthuggna vassa kanter eller liknande. 

Och att örnar flyttat till sjön samma år som jag flyttade hit känns som ett tecken det med. 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.