Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 511 ggr
agneta-43
11/16/13, 12:06 PM

Min pappa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag bokat en resa till min pappa ihop med min äldsta syster, vi kommer att åka på förmiddagen den 29/11 och åker hem 2/12 om vi får stanna så länge. Min pappa har haft en del otur, det började med en stroke, två år senare (förra våren) fick han bröstcancer och nu har han gått på strålbehandling för lungcancer. Behandlingen är nu klar, men alla gifter sitter tydligen kvar i ca 3 veckor. Han mår nu bättre och har pratat med operationsläkaren som förklarat hur hela operationen kommer att gå till och den sker om jag minns rätt den tionde december.

Jag hoppas och önskar att operationen kommer gå bra och att han nu blir frisk från all cancer och annat elände, han måste få må bra nu min pappa ❤️

Jag tittade på bilder jag tagit genom åren och fann denna så fin och så mycket styrka och kraft som strålar ut 🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
[NeferNefer]
11/16/13, 3:19 PM
#1

Åhh, highland cattle!! ❤️

Jag önskar dig och din pappa allt gott. Han har fått gå igenom mycket nu, men jag tror han blir starkare av erfarenheterna 🤗

agneta-43
11/16/13, 3:29 PM
#2

Tack goa Nefer ❤️ ja, han kommer bli starkare av det här och han har fått nya insikter redan. Han har sedan detta börjat äta sunt och ratar all skräpmat och motionerar genom dagliga promenader.

kramar 🤗

Medarbetare på Druid & Shaman 

[NeferNefer]
11/16/13, 4:11 PM
#3

Underbart! 🙂

Twinflamewolf
11/16/13, 4:45 PM
#4

Ha det så gott tillsammans med din far och hoppas han kryar på sig riktigt ordentligt 🌺

agneta-43
11/16/13, 5:01 PM
#5

Tack goa Twinflamewolf 🙂❤️🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

gryningen
11/16/13, 5:27 PM
#6

Varma tankar till er båda.
Hoppas det ordnar sig med din far.☀️🌺

Annons:
[Sol69]
11/16/13, 5:37 PM
#7

Sickar varma tankar med kraft och styrka till er. ❤️

agneta-43
11/16/13, 5:39 PM
#8

Tack Gryningen och Sol ❤️🌺❤️🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: