Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 372 ggr
[Sol69]
2013-11-16 05:26

16 November

God morgon på er alla.

Önskar er en trevlig och lärorik lördag. Hoppas ni hinner att hitta mycket skoj 😃

Nu ska jag rusa iväg till jobbet.

Annons:
agneta-43
2013-11-16 07:43
#1

God morgon till Sol och alla ni andra som tittar in denna sköna lördag 🙂

Blev väckt av klockan då gubben min skulle till stan och laga vår dotters bil, jag tänkte tryna lite till men plötsligt var det "något" som kurrade mjukt och trampade masserande på mig lillkissen 🙂 mysigt tänkte jag en kort stund innan den lilla busan tog sats och hoppade med framtassarna hårt i magen 😮😃 Då var det bara att ta katten och gå upp redan tio i sju, men gott är det med en dag där jag hinner med en hel del bara jag vill 😉

Ha en underbar dag alle samman 🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Bettanbop]
2013-11-16 13:32
#2

God dagens på er 🌺

Har svängt ihop en tårta vi ska festa på i kväll 🎂

agneta-43
2013-11-16 13:39
#3

Mmm det lät ju gott, vad blev det för tårta då Bettan? Nu måste jag nog ta en tur till butiken eller varför inte pröva mina muffins med chokladbitar i 🤔 jo, jag köpte ju blockchoklad så det blir nog så 🙂

Tack för att du gav mig inspiration Bettan 🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
2013-11-16 17:40
#4

God kväll på er.. Nu får jag ta kväller med en kopp kaffe och njuta av tillvaron. 😃Men efter att ha jobbat hela dagen är det skönt.. 

Ska vi säga grattis till dig Bettan 🤔Fyller du år eller firar ni något annat.. Ifall du fyller tänka på att vi är så gamla redan att vi inte blir äldre vi stanna ju vid 27 😃Utan vi blir ju bara visare 😂

Twinflamewolf
2013-11-16 20:54
#5

God Afton !

Idag blev det inte mycket sitta vid i fokus och samma i morgon har så mycket annat omkring mig men härligt att komma in och se vilken fart det är här 😎

Är dyngtrött och skulle sova men omöjligt med min struma där sköldkörteln bara sväller och nu gör fanstyget ont också så snart sliter jag ut den själv för vänta på OP fram till vårvintern känns långt när det är så här.

Än syns den inte på halsen men börjar synas lite ser jag och andningen ja den är ju som den är mellan varven,svälja glöm det inte varje dag det går så blir det värre kontaktar jag och gör privat operation för nu börjar det bli löjligt och jag vill få bort skräpet.

Hoppas ni haft en fin dag och får en riktigt god natt när ni lägger er 😴

[Sol69]
2013-11-16 21:06
#6

Sitt du här och svara när du är trött då blir det prat i nattmössan efter ett tag.. 🤦‍♂️😂

Men vist är det kul att de att så många skriver. Man blir ju faktiskt stolt över att så många är inne hos oss 😎

Annons:
Upp till toppen
Annons: