Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 2775 ggr
Twinflamewolf
2013-11-15 08:20

God Morgon 15 November

God Morgon på er,en lite sen morgontråd blir det idag 😉

Tänk att den där kaffe koppen på morgonen kan vara så ljuvlig men efter sådär 10-11 på förmiddagen kan jag inte alls dricka kaffe men på morgonen är det hur ljuvligt som helst.

På tal om kaffe blir det en kaffe fråga i dagens övning 😉

Önskar er en fin Fredag och en Trevlig Helg 🌺

Annons:
[Sol69]
2013-11-15 09:36
#1

God morgon!

Nu sitter jag har med mitt kaffe och njuter. Har varit på Vc och kollat varför jag har huvudvärk. Är nog en kombination med axlar och nacke och synen. Kärringen börjar blir gammal och sliten 😂

Men du ska jag kolla läget och sen blir det att åka och handla lite.. Förstår inte hur kylen alltid kan gapa tom 🤔

Ute är det faktiskt lite sol mellan molnen så kan inte klaga på vädret.

Önskar er alla en bra dag.. 🤗

[Bettanbop]
2013-11-15 09:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Kaffe Kaffe Kaffe……det är beroende framkallande, är ingen stordrickare med mina 3-4 koppar om dagen, men kaffe måste jag få 😃

gryningen
2013-11-15 10:06
#3

Är ingen storslukare av kaffe,max två koppar om dagen.😎

[Sol69]
2013-11-15 10:16
#4

Två stora muggar är klart vid 7 på morgonen om jag jobbar och då har jag bara börjat att dricka.. Men dricker aldrig på kvällen för då kan jag inte sova sen.. 😃

Är du te drickare Gryningen?? Det förstår jag mig inte på alls tycker inte det smaker något.. förutom möjligen sågspån.. som jag tror att det skulle smaka om man provar.. 🤪

gryningen
2013-11-15 10:33
#5

Är ingen Engelsk man heller…Kan tänka mig att ta en extra kaffekopp
Men då är det en förutsättning vad fikabröd som bjuds.😇😃

[Sol69]
2013-11-15 21:52
#6

Det står god morgon i trådöverskriften.. 😃

Men jag säger god natt till alla underbara medlemmar här inne.. För nu är det dags för mig att sova 😴😴

Ska upp i morgon och jobba, så är det när man jobbar inom vården 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: