Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 367 ggr
[Sol69]
2013-11-10 00:22

10 November

Nu är spöktimmen inne och det börjar bli dags för en nattuggla som mig att gå och lägga mig 😴

Men jag önskar er alla en trevlig söndag och hoppas att ni tar vara på den sista dagen på veckans erfarenheter och lärdomar. För det får vi ju nya varje dag,, 😃

Så hoppas att alla har fått många nya insikter och att ni ser fram emot nästa veckas erfarenheter.. 🤔

Men nu är det dags för mig att krypa till sängs några timmar.. Ses om ett tag igen. 🤗

Annons:
Twinflamewolf
2013-11-10 10:17
#1

God Förmiddag !

Grått väder där ute och det försöker spricka upp men jag tror solen inte vinner den kampen i dag.

En lugn Söndag där vi firar våra fäder,min far fick blommor och godis.Han är en riktig godisgris kan jag lova,dyker i varenda godispåse han kommer över 😃

Ska baka en tårta under dagen och har nyss tagit ut tårtbottnar ur ugnen som måste få svalna sen blir det tårtkalas.

Hoppas ni alla får en fin Söndag och glöm inte bort far idag 🌺

[Sol69]
2013-11-10 10:45
#2

God förmiddag..

Va ju uppe sent idag så blev lite sovmorgon.. Men nu är jag uppe har hunnit fixa lite..

Ska väl åka och köpa något litet till mig far och lämna sen,, Men vi firar det inte vidare mycket.. utan det är bara för sakens skull.

Hoppas att alla får en lugn söndag och kan njuta av den.. 🤗

Upp till toppen
Annons: