Annons:
Etikettmedialt
Läst 849 ggr
[Sol69]
11/4/13, 11:31 AM

Utvecka sin medialitet med varsamhet

Sitter och tänker på att många är nyfikna på andra sidan och fascinerade av att prata med dem på andra sidan. Men jag tror att man ska ha respekt för att öppna upp en kanal till andra sidan. 

Man vet inte vad man får till sig när man öppnar upp en portal eller leker anden i glaset.. Även om många andar är goda och här för att hjälpa oss. Så finns det de som är onda och som tar energin från oss och påverkar oss negativt och får oss att må dåligt.. 

Så jag tror inte att man ska experimentera med det andliga utan att ha en erfaren person med sig och som kan leda dig och hjälpa dig att öppna upp din mediala gåva i den takt som du är redo för att ta emot det som du får till dig. 

Tror att det är jätte bra att först öva upp sin förmåga att tolka sina symboler så man vet hur man själv fungerar medialt.. För om du inte vet hur du själv fungerar.. hur ska du då veta hur du ska hantera det som kommer till dig om du öppnar upp dig,,

Ibland kan det säkert till och med vara svårt att veta om det är en ande du känner av eller om det är du som mår dåligt.. Då menar jag att det kan vara svårt att skilja på vems känslor det är som du känner,,

Vägen att lära känna sig själv och sin gåva kan vara lång och tålamodsprövande.. men jag tror att det är viktigt att ge sig själv tid och låta allt smält in så att man verkligen förstår det man får till sig.. och på vilket sätt man själv fungerar..

Jag för min del har använt tarotkorten för att jag kände att det var ett bra sett att börja förstå mig på mina symboler och nu känner jag att jag börjar att förstå lite mera av budskapet som jag får till mig..

Men man blir aldrig fullärd inom det andliga utan varje erfarenhet och varje dag är en lärdom som man skall ta till vara på.. var ödmjuk med ta till vara på de lärdomar som kommer till er. och framför allt var rädda om er och ha inte för bråttom..

Annons:
Pontus_Västerås
11/4/13, 11:38 AM
#1

Påminner om en film som heter White noise. Antar att du sett den?

åkerhumla
11/4/13, 11:41 AM
#2

Jag har en "mentor" jag vänder mig till, som bromsar och puschar. Ibland blir jag frusterad då personen bromsar men det är bra, för ibland vill jag för mycket. Ibland får jag en fot i arslet då jag inte vågar men personen vet att jag klarar av det.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Twinflamewolf
11/4/13, 12:05 PM
#3

Kloka ord och tankar Sol för det är så viktigt att man vet vilka man kontaktar,många går också helt oskyddade vilket kan leda till att man får fel "folk" med sig så att säga.

Tack för kloka ord som du delar med dig av 🌺

[Sol69]
11/4/13, 12:13 PM
#4

Hej Pontus och välkommen hit 😃

Nej den filmen har jag missat.. Men du får gärna berätta lite om den ifall du vill det 🤔

Cahira
11/5/13, 1:20 AM
#5

White noise är en skräckfilm. *rys* Tyckte inte om den! 🤐

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
11/5/13, 10:07 AM
#6

Okej då är det inte undra på att jag inte har sett den, Gillar ju inte skräckfilmer något vidare.. 🙂

Annons:
Cahira
11/6/13, 1:43 AM
#7

Inte jag heller, speciellt inte spökliga sådana.. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: