Annons:
Etikettmedialt
Läst 640 ggr
[Sol69]
2013-10-27 20:43

Vad tycker ni om seanser??

Undrar vad ni har för tankar om seanser. Om ni brukar gå på dem och hur ni upplever att det är 🤔

Jag har varit på en seans och jag tyckte att det var ganska opersonligt och att det bara var några få som fick svar. Och jag har ingen aning om de tyckte att det var klockrena svar. Men för min del så känns inte en seans som en viktig grej att gå på. inte så att jag skulle rusa och köpa en biljett om jag såg en skylt. 😃

Annons:
Tarotstollan
2013-10-27 21:12
#1

Kommer precis från en seans nu i eftermiddag. Vi hade kul, skrattade och fnissade mycket. Det var 2 st. mediums som hade kopplat ihop sig och de jobbar i vanliga fall var och en för sig nere på den "shopen" som jag är flera gånger i veckan! Det var ca 16 personer och det var ca 5 som inte fick en hälsning. 2 av dessa fick ingen hälsning och de visste de redan om eftersom de hade varit på en begravning dagen innan och dessutom är 1 av dem väldigt medial själv.Jag fick en hälsning och lite goda råd på vägen.
Kommer antagligen att boka upp mig nästa månad igen.
Inte för att få fler hälsningar utan det är för att komma ut lite bland folk och få träffa likasinnade!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

agneta-43
2013-10-27 21:21
#2

Jag har varit på två som min syster ordnade hemma, det var två olika medium de gångerna och bara vi systrar, våra barn och systerdotter min hade sin man med sista gången. Vi fick alla hälsningar och goda råd och jag känner att så är det kul, men tror inte jag skulle vilja gå på storseanser.

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: