Dagens Hälsningstråd

27 oktober

2013-10-27 10:09 #0 av: gryningen

Go söndag.

Vädret idag är ingenting att hurra för,men det finns annat man kan plocka i.Glad

Ha en bra Söndag.

Anmäl
2013-10-27 10:13 #1 av: agneta-43

Go söndag säger jag med Glad

Vädret är grått, men varmt för att vara sent i oktober tycker då jag Glad

Blir att tvätta lite mer och damma alltså lite småplock här och där när andan faller på

Ha en skön söndag alla goa Glad

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl
2013-10-27 11:38 #2 av: [Bettanbop]

God söndag till er med Vinkar

Dagens att göra lista; Fixa och trixa på min blogg, dirigera dammsugaren, gå till byaföreningen och äta Älgsoppa :)

Anmäl
2013-10-27 12:54 #3 av: Pagan

hoppsan älgsoppa, öh....är det gott?

Söndagsväder, blåst, regn och kyla. Blir till att slappa runt inne.

Anmäl
2013-10-27 13:42 #4 av: agneta-43

Hahahaha jag läste ärtsoppa Illamående men älgsoppa lät gott DreglarSkrattar 

Här blev det slappa, har sett på film och så en film till satt igång en tvätt nu så en film till och då tillsammans med sonen min Glad Har ju lovat mig vila denna helg så då ska jag ju vila fast det är svårt och rycker i hela kroppen så jag jobbar nu på att lägga band på mig och binda fast mig i soffan Skrattar

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl
2013-10-27 16:59 #5 av: [Sol69]

God kväll på er alla Glad

Vad glad jag ser att så många har varit här inne och skrivit medans jag har kämpat på jobbet Pustar

Men i morse hade vi 15 grader varmt och sol ute. Nu har det mulnat på lite och blir nog regn snart..

Vädret är bra lustigt i Oktober. helt klart..

Älgsoppa har jag aldrig ätit.. Synd att det är så långt annars hade vi kunnat åka upp och smaka din Älgsoppa Skrattar

Hoppas att alla får en lugn och mysig kväll Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.