Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 566 ggr
[Sol69]
10/25/13, 9:38 AM

25 Oktober

God morgon!

Så skönt att ha fått sova ut idag på min lediga dag, för man behöver det när man är uppe klockan fem annars.

Nu sitter jag här och njuter av mitt kaffe.. Kaffet är ett måste så jag inte kan vara utan.. 🤫

Tänkte jag ska åka ned på stan och kika lite idag och se om jag hittar det jag behöver… Solen lyser så fint nu,, Men lite blåsigt men man kan ju inte få allt i oktober,😃

Önskar er alla en trevlig dag.. 🤗

Annons:
agneta-43
10/25/13, 10:02 AM
#1

God morgon Sol och alla andra

Här skiner den stora gula på en ljusblå himmel och fåglarna kvittrar så vackert i höstens tecken 

Kaffet är drucket tvätten snart klar för hängning och städning väntar 🙂

Jag vaknade till vid en tid då det fortfarande är för tidigt att gå upp ca 3.00 så jag tog mitt täcke och kudde med mig in i vardagsrummet, spelade ett spel på mobilen och somnade sedan om för att vakna klockan åtta sååå skönt. Bara det att min sambo också sov fortfarande fast han borde varit på jobbet redan vid sjutiden så han fick jäkta, men han fick några klunkar kaffe i sig före avfärden 😃

I eftermiddag tar vi bilen och riktar kofångaren mot Eskilstuna för att inta 

Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell

för att njuta av lugn och ro tillsammans med ett par vänner före lördagens tävling 🙂

Ha en underbar fredag alla goa vänner det ska jag ha njuta och vila och ha det bra är min tanke med denna dag 🌺🍸🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
10/25/13, 10:05 AM
#2

Agneta blir så glad av att se ditt inlägg.. Det låter så mysigt.. En stor kram till dig och glöm ej att ge dina kära hemma en kram var från mig.. 🤗

agneta-43
10/25/13, 10:09 AM
#3

Tack älskade goa du 🤗 vi ska ha det riktigt mysigt kan jag lova med prat, skratt, god mat och dryck och sova som prinsar och prinsessor under natten för att vakna pigga och alerta för tävlingen 🙂

Kramar ska de alla få med en hälsning från goaste solen 🤗🙂

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
10/25/13, 10:14 AM
#4

Ge din kära sambo en extra kram och säg att jag väntar på resan till prärien med honom i huvudrollen 😎

agneta-43
10/25/13, 10:21 AM
#5

Hahahaha ska jag göra 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

Ljuskristallen
10/25/13, 10:29 AM
#6

God Dagens i tråden !

Agneta härligt att se dig och så mysigt ni kommer att ha 🌺bara njut och lev livet och ta för dig av vistelsen 🌺

Ja här blev det korta trippar men så är det ibland,skulle vara borta men fick ändra lite och åker tillbaka i morgon mer vill jag inte säga för då förstör jag övningen i en dold tråd,lite onödigt kanske 😃

Ha en alla tiders Fredag för det tänker jag ha 😎

Annons:
agneta-43
10/25/13, 10:44 AM
#7

Tack goaste kristallen ❤️

Då får jag önska dig en bättre fortsättning på helgen när du reser tillbaka dit du ska 🌺

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Sol69]
10/25/13, 1:16 PM
#8

Nä nu måste jag dra mig från datorn och bege mig ned på stan snart.. Men har inte alls lust med det.. Men nöden har ingen lag är ju lite jag behöver handla..

Ha en bra dag på er alla så ses vi senare.. 😃

[Sol69]
10/25/13, 9:43 PM
#9

Tänkte göra ett sista inhopp idagens tråd och säga god natt åt alla underbara medlemmar..

Det är ju fredagskväll och många är lediga och kan njuta av helgen.. Men jag ska upp tidig och jobba.. så ha en bra helg och natti natti

Good Night with Text emoticon (Goodbye emoticons)

Upp till toppen
Annons: