Annons:
Etikettallmänt
Läst 787 ggr
[Sol69]
2013-10-23 17:57

Hur mycket sitter ni vid Ifokus

Undrar hur mycket tid ni lägger med på iFokus 🤔

Själv så sitter jag väl här för ofta ibland. 🤔Men jag låter inte det ta över mitt liv utan jag umgås med vänner om jag har tid. Men anser väl att det kan vara mera givande med att sitta här och prata med er än att sitta och glo på tvn. 😃 Men då har jag ju ingen som kallar på min uppmärksamhet och tycker jag är tråkig och osocial. 🤫

Annons:
gryningen
2013-10-23 18:19
#1

Inte så mycket faktiskt,någon stund när man får tid över.
på tal om det så måste jag kila iväg.😃

Ljuskristallen
2013-10-23 18:35
#2

😂 # 1 Jag med måste kila i väg 😂 sååå i fokus hmm 😉

Tarotstollan
2013-10-23 18:45
#3

Oj, vågar nog inte säga det🤫!

Sätter på datan oftast vid 19-tiden och sen blir det fram till 04-06 tiden, beror på när jag lägger mig! Den mesta tiden är här inne! Fast jag går ifrån och lagar mat och tittar på tvn samtidigt osv.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Bettanbop]
2013-10-23 19:11
#4

Alldeles för mycket 😞 får nästan abstinens besvär utan ju 😮

Måste skärpa mig 😡 hur ska det gå när jag börjar jobba igen 🤪

[Sol69]
2013-10-23 19:24
#5

Tycker att det är okej så länge det inte styr ens hela liv.. om jag inte hade suttit här nu hade jag sett på tv ensam.. så då är ni trevligare än tv som sällskap 😃

Tolv12
2013-10-23 20:36
#6

Är ju rätt ny här, så har fortsatt massor av intressanta inlägg att läsa. Ingen brådska men eftersom det är intressant så loggar jag in när det finns tid till det, bara trevligt och många som bjuder på sig själva och delar ed sig av sina erfarenheter :-)

Annons:
åkerhumla
2013-10-23 20:37
#7

En tvärtitt på morgonen då jag kommer till jobbet sen loggar jag in igen på kvällen runt 19 och då är sidan öppen tills jag intar lopplådan vid 21.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Ljuskristallen
2013-10-24 07:23
#8

Vågade inte erkänna så jag drog iväg istället men kryper väl fram och erkänner på tok för mycket ☺️meeeen det ska bli andra tider med den saken.I tid så blir det en eller två timmar om dagen 😮rena vansinnet om man tänker efter.Men närmaste dagarna blir det noll minuter men sen sitter jag väl här på Söndag igen kan jag tro 😃

Upp till toppen
Annons: