Allmänt

Hur mycket sitter ni vid Ifokus

2013-10-23 17:57 #0 av: [Sol69]

Undrar hur mycket tid ni lägger med på ifokus Funderar

Själv så sitter jag väl här för ofta ibland. FunderarMen jag låter inte det ta över mitt liv utan jag umgås med vänner om jag har tid. Men anser väl att det kan vara mera givande med att sitta här och prata med er än att sitta och glo på tvn. Skrattar Men då har jag ju ingen som kallar på min uppmärksamhet och tycker jag är tråkig och osocial. Hyschar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-10-23 18:19 #1 av: gryningen

Inte så mycket faktiskt,någon stund när man får tid över.
på tal om det så måste jag kila iväg.Skrattar

Anmäl
2013-10-23 18:35 #2 av: Ljuskristallen

Gapskrattar # 1 Jag med måste kila i väg Gapskrattar sååå i fokus hmm Skämtar

Anmäl
2013-10-23 18:45 #3 av: Tarotstollan

Oj, vågar nog inte säga detHyschar!

Sätter på datan oftast vid 19-tiden och sen blir det fram till 04-06 tiden, beror på när jag lägger mig! Den mesta tiden är här inne! Fast jag går ifrån och lagar mat och tittar på tvn samtidigt osv.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-10-23 19:11 #4 av: [Bettanbop]

Alldeles för mycket Skäms får nästan abstinens besvär utan ju Förskräckt

Måste skärpa mig Arg hur ska det gå när jag börjar jobba igen Galen

Anmäl
2013-10-23 19:24 #5 av: [Sol69]

Tycker att det är okej så länge det inte styr ens hela liv.. om jag inte hade suttit här nu hade jag sett på tv ensam.. så då är ni trevligare än tv som sällskap Skrattar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-10-23 20:36 #6 av: Tolv12

Är ju rätt ny här, så har fortsatt massor av intressanta inlägg att läsa. Ingen brådska men eftersom det är intressant så loggar jag in när det finns tid till det, bara trevligt och många som bjuder på sig själva och delar ed sig av sina erfarenheter :-)

Anmäl
2013-10-23 20:37 #7 av: åkerhumla

En tvärtitt på morgonen då jag kommer till jobbet sen loggar jag in igen på kvällen runt 19 och då är sidan öppen tills jag intar lopplådan vid 21.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.