Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 600 ggr
[Sol69]
10/23/13, 5:29 AM

23 oktober

God morgon. Dagarna rusar fram och det har kommit till slutet på oktober snart.. igår kväll var det 13 grader varmt..

Men nu måste jag rusa så jag hinner till jobbet, 👋

Annons:
Ljuskristallen
10/23/13, 1:21 PM
#1

God Mitt på dagen !

Vill bara önska er alla en fin dag.Tänker vara lite forumledig några dagar har så mycket omkring som tar upp min tid och måste få gå före men vi ses snart igen och fram till dess ha det så gott 🌺

gryningen
10/23/13, 5:03 PM
#2

Go kväll!
Regn och rusk idag,så vädersolen visade rätt.😉

[Sol69]
10/23/13, 5:20 PM
#3

God kväll!

Nyss hemkommen från jobbet omsom mulet och ömsom regn.. Men solen har gjort sina tappra försök.. Men misslyckats.. 🤔i alla fall varit 15 grader varmt och de är ju inte normalt nu.. är ju snart november..

Känner mig ganska seg så pratar jag i natt mössan så beror det på att jag jobba kväll igår och fick väl högst 4 timmars sömn 🤦‍♂️

Men nu är jag hemma och ska fixa lite mat och sen se vad som har hänt under tiden jag jobbat här inne..

Kram på er alla goa 🤗

Ljuskristallen
10/23/13, 5:31 PM
#4

Blev helt paff solen tog tag i oss här också men snabbt pilade den iväg bland molnen igen men riktigt varmt har vi haft hela dagen,tolv grader men tror det är 10 nu 🙂

[Sol69]
10/23/13, 5:38 PM
#5

Men det brukar inte vara så varmt i slutet på oktober.. Hoppas att alla har njutit av vårvädret fast med lövfällning.. För det har känt som vår i luften.. på något sätt..🤔

Hoppas alla får en trevlig kväll

Upp till toppen
Annons: