Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 434 ggr
[Sol69]
10/20/13, 12:11 AM

20 oktober

Tänkte att jag skulle starta dagen tråd nu när spöktimmen har börjat och de bara är nattugglor som är vakna 😃

Tiden gick och datorn och tv tog bort kvällen och snart är det dags att krypa till sängs och försöka sova trots att det är fullmåne ute.. 😴

Men hoppas att alla hade många positiva erfarenheter och lärdomar av gårdagen och att dagen som kommer ger lika mycket till.. 😎

Idag är det ju söndag och vilodagen så det passar ju bra att jag strax ska lägga mig och sova några timmar.. 😴

Till Ljuskristallen och alla andra som vaknar i ottan,, God morgon hoppas ni har sovit gått.. 😃 Nu när ni  vaknar så sover jag äntligen.. 🤐

Annons:
gryningen
10/20/13, 9:34 AM
#1

En strålande vacker söndagsmorgon,kylig och uppfriskande.🙂

Ljuskristallen
10/20/13, 9:49 AM
#2

God Förmiddag på er !

Sju minus på morgonen men nu bara två och fortfarande så där frostigt vackert.Snart kommer nog snön också om temperaturerna sjunker som dom gör.

Tidigt blev det inte i dag,har vart så klen några dagar så jag fått sova under dagtid så i går blev en sen kväll och kom inte upp förrän åtta vilket känns väldigt knepigt när jag är van att gå upp vid tre.Men men bara att gilla läget för tiden kan jag inte dra tillbaka hur jag än försöker 😃

Ha en fin Söndag alla 🌺

[Sol69]
10/20/13, 10:19 AM
#3

God förmiddag!

Nu sitter jag och njuter av mitt kaffe och kollar läget här.. Här ser det trist och grått ut än så länge.. Men funderar på om jag ska gå ut och fota lite sen.. Men nu är det väl inte lika vackra färger på korten..

Får se vad som händer.. först vakna till och dricka kaffet 😃

[Sol69]
10/20/13, 9:56 PM
#4

Tänkte bara hoppa in och säga god natt till alla nattsuddare.. Idag blir det tidig säng..eller tidigare än igår 😃

I morgon är det en ny jobb vecka med nya erfarenheter goda som dåliga.. Men det är i alla fall erfarenheter som leder oss framåt..

Ha en trevlig kväll och sov gott 🤗

late night moon waving goodbye smiley

Upp till toppen
Annons: