Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 422 ggr
[Sol69]
2013-10-17 08:27

17 oktober

God morgon!

Idag är det halvtrist ute och nästan lite mörkt. för det är så grått och trist.. Men vi får väl se om molnen ger vika under dagen.

Annars blir det att handla lite innan jobbet och skrota runt.. för är ingen ide att dra igång med något stort när de är jobb i kväll..

Hoppas ni andra får en bra dag…
🤗

Annons:
Ljuskristallen
2013-10-17 08:37
#1

Nä nu hann du före mig i alla fall,tänkte göra en morgontråd men för sent ute 😃

God Morgon på dig och ni andra !

Ja här regnar det och snö ska vi få,jag ligger förkyld och skulle gjort föräldrarna sällskap upp till Hälsingland men mor med sina klena lungor ska inte utsättas för mig och blir hon förkyld blir det fruktansvärt jobbigt.

Snöar gör det på vägen upp ser jag på klart.se så kanske dom inte heller kommer iväg.Fick veta igår dom har sommardäcken på och har vetat om det här nu i minst två veckor så varför inte byta däck när det är begravning dom ska på 😮nåja vi håller vädret under uppsikt men klass 1 varning och sommardäck njae jag protesterar det gör jag allt 😕

Men hösten är ju så vacker med sitt ruskmys på alla vis.Ha en fin fin dag på er 🌺

[Sol69]
2013-10-17 08:49
#2

Japp jag hann före ändå va jag sent uppe vid datorn varit vaken sen halv 7 tror jag.. men låg och drog mig lite.. 😃

Kryp på dig kristallen och hoppas du är bättre snart.. 🙂

[Hadla]
2013-10-17 12:56
#3

Goddagens på er

Här har det också snöat igårkväll litegrann för första gången denna höst. Få se om det kommer mer imorgon?? Är rätt mysigt med hösten, man får tända ljus och lysa upp den mörka tillvaron.

# 1 Krya på dig Ljuskristallen. Kan va nog så jobbigt att va förkyld ju.

Ha en fortsatt fin dag alla. 🙂

Ljuskristallen
2013-10-17 13:11
#4

Tack Sol och Hadla 🌺

Har legat nedbäddad hela förmiddagen i stort men nu måste jag ut och besöka hälsokost så jag får hem lite nyttigt som skrämmer väck baskeluskerna hur nu det går med 38.1 i feber och man vill bara sova 😴

Ha en fortsatt fin dag på er 🌺

[Sol69]
2013-10-17 16:18
#5

Nu är det dags för mig att slita mig från datorn och er alla goa människor och köra till jobbet 😃

Hoppas att ni alla får en underbar kväll och njuter av värmen inne i hemmets lugna vrå 🤗

Cahira
2013-10-17 17:35
#6

Krya på dig ljuskristallen!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: