Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 618 ggr
[Sol69]
10/11/13, 5:22 AM

11 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Fredag igen och mångas sista dag och sen helg.. Men jag jobbar ju inom vården så det är min jobb helg.. Men trivs i alla fall med jobbet..

Dags rusa igen.. ha det så bra idag,, 😃

Annons:
Cahira
10/11/13, 5:32 AM
#1

Ljuvlig bild! Ha en bra dag du med! Här är det fortfarande torsdag och klockan är nu 22:32. Imorgon fredag ska jag ha pälsvård på dvärgschnauzern och eventuellt måla mer staket. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Ljuskristallen
10/11/13, 2:20 PM
#2

Godagens 😎

Känner mig helt handikappad för min egen dator har laggat ner helt och lånar min fars men fy vad tomt när man inte kan använda dator som man är van.Tror jag köper en ny i morgon men min är ju inte gammal men väl dom fått skit i sig blir dom sig inte lik så ny får det bli.

Har fått redigera ofullständiga texter i inlägg,pm som inte gick iväg,mail som ser ut som en treåring fipplat med dom och jag vet inte vad.Nu är skärmen helvit och inget kan man göra mer än stänga av och på.Ja ja får jag rumpen ur fixar jag en ny redan i morgon.

Kommer vara iFokus ledig en tid men kommer igen sen med nytt glatt humör.Lite semester så där 😃

Ha en fortsatt fin dag på er 🌺

Ljuskristallen
10/11/13, 2:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nu ska vi se försökte få in bilder i min fars dator,så här såg det ut här i går.Myshösten får inte nog av höstens färger 😎

Ljuskristallen
10/11/13, 2:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Rondellen med tuppljusstaken i mitten,så blöt så blött men idag någon minus med solsken 🙂

[Sol69]
10/11/13, 5:43 PM
#5

Tack för de fina bilderna..

Nu är jag hemma från jobb och ska beställa lite fredagsmys.. Blir pizza idag.. 😃

Hoppas ni får en mysig kväll och en bra helg.. 🤗

Ljuskristallen
10/11/13, 5:45 PM
#6

Fredagskvällen började bra min far bjöd på smörgåstårta som han bakat alldeles själv på konsum sa han 😂 men go van ju i alle fall 😃

Pizza inte dumt det inte men vet du jag kan bara äta vegetarisk pizza men absolut inte kött på av nån anledning.Lite knepig ska man ju va i all den tid jag ju äter kött 😃

Annons:
[Sol69]
10/11/13, 5:58 PM
#7

De kan man ju fundera på varför?? Men de är väl något med att den bakas i ugnen du reagerar på 🤔Men vet ej varför..

Känner mig trött efter jobbet så tänkte jag gör sonen glad de är ju ändå fredag 😃

Upp till toppen
Annons: