Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 362 ggr
Ljuskristallen
10/10/13, 7:41 AM

God Morgon 10 Oktober

God Morgon på er !

Nu har hösten slagit klorna i oss och det är verkligen rugguggleväder därute. Varma soppor,gott the.tända ljus och krypa upp i soffan med en god bok medan regnet smattrar mot fönstren.Härliga tider 😎

Ha en fin fin dag på er 🌺

Annons:
[Sol69]
10/10/13, 8:42 AM
#1

God morgon!

Idag är jag ledig och ska sätta mig med en kaffe och läsa lite.. och hoppas att huvudvärken släpper av kaffet.. Sen måste jag nog ge mig ut och handla lite. Förstår inte att de kan bli så tomt i skåpen 😃

Ute är det grå ruggigt och inget väder man har lust att gå långa promenader i.. Men önskar jag hade en varm brasa att kura vid nu,, en liten sprakande eld..

Ha en trevlig dag.. 🤗

Ljuskristallen
10/10/13, 5:23 PM
#2

Jahapp ja här sitter jag strömlös,varför vet jag inte och inga säkringar har gått.

Har svårt att se vad jag skriver så det blir inga långa inlägg så länge jag bara har datorns ljus för jag stavar knas ser jag när jag inte ser tangentbordet riktigt 😃ögonen är dålig redan innan och nu gör jag som tanterna tar med förstoringsglas i butiker för jag ser varken datum stämplar eller priser inte ens med glasögon .

Men stömmen lär väl dyka upp snart och allt blir som det ska igen.

Ha en fortsatt fin dag på er 🌺

[Sol69]
10/10/13, 5:45 PM
#3

Det låter som om du har har det riktigt mysigt med levande ljus och mys.. utan ström. 😃

Ja du det är väl så har jag märkt att med åldern kommer läsglasögon och sen förstoringsglas. Men vi har en underbar vårdtagare som går emot vinden,, och hon är 80 och har fått en mobil nu så hon ska kunna googla och lösa sina korsord. 😃inspirerad av hemtjänsten som letar ord via google. 🤐

Nu har jag och sonen ätit pannkaka, för blev helt plötsligt sugen på det. inte för att de händer ofta.. 🤔

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig kväll 🤗

Ljuskristallen
10/10/13, 6:26 PM
#4

Ha ha vilken tuff tant det låter lite som min fd företagsläkares mor som skaffade internet vid var det 85 eller 86 och blev en hejare på datorer och det här var minst 15 år sen så hon finns nog inte nu men surfar nog i sin himmel kan jag tro,tuffa tanter dom finns 😎

Ljuskristallen
10/10/13, 7:32 PM
#5

Nä nu börjar batteriet sina men el den har jag inte så nu gäller husesyn för grannarna dom har el dom men ingen jäklars säkring har ju gått ju och då har jag utbildning inom el så jag borde ju se skillnad på propp och propp 😕

Bäst och säga hej och en trevlig kväller för en vet ju inte hur länge näte höller 😃Fridens så länge 😎

[Sol69]
10/10/13, 7:39 PM
#6

Sov gott på dig ljuskristallen och hoppas du har lite ljus i morgon  igen.. Men kristallen glöm inte att du är vårt ljus i mörkret 😃

Annons:
Ljuskristallen
10/10/13, 7:43 PM
#7

Du med Solen som lyser över himlavarven med dina solstrålar ☀️

Stora kramen på Dig vännen 🌺

Upp till toppen
Annons: