Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 565 ggr
[Sol69]
10/6/13, 9:34 AM

6 oktober

God morgon..

Nu har jag vaknat och sitter med mitt kaffe och kollar läget.. Men vist är det skönt att få sova ut rejält ibland. 🙂

Idag har jag inga direkta planer för min dag.. utan de blir som andan faller på.. Om solen dyker upp så kanske jag tar en liten promenad och fotar lite.

Tänk nu på att helga vilodagen och njut av tillvaron 😎

Annons:
Farwuq
10/6/13, 9:42 AM
#1

God förmiddag.

👋

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Pagan
10/6/13, 11:56 AM
#2

Gomidda´

Här sov jag länge idag. Trist väder så jag ska slappa runt lite.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
10/6/13, 12:00 PM
#3

God lunch på er alla..

Nu har jag varit ute och packat in mina ute möbler i en presenning så de står lite skyddat i vinter. Man vet ju aldrig när snön knackar på dörren. 🤔

Tänkte fixa lite lunch snart och sen ta en promenad om vädret håller sig och fota lite. förena nytta med lite nöjde 🙂

Får väl se om det blir något mera nyttigt gjort idag..😃Risken är ju att man fastnar här 🤫

Ljuskristallen
10/6/13, 4:14 PM
#4

God Eftermiddag i tråden !

Kommer lite sent idag eftersom det vart lite annat i görningen.

Men önskar er en fortsatt fin Söndag 🌺

[Sol69]
10/6/13, 4:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu har jag varit ute och gått på en liten promenad och de va underbart väder och några kort blev det också.. 😃En riktig höstlik bild att njuta av 🙂

Ljuskristallen
10/6/13, 4:20 PM
#6

Vilken härlig bild Sol vi har en tävling inne på Insidan nu höstmys.Kom gärna med och delta med nån av dina fina bilder 😎

Annons:
[Sol69]
10/6/13, 4:36 PM
#7

Har sett det men hade inga nya bilder igår så får gå in idag och skicka in ett bidrag.. 🙂

Farwuq
10/6/13, 6:27 PM
#8

Jag har också varit ute en sväng, dock bara i bostadsområdena här i västra Lund.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
10/6/13, 6:29 PM
#9

Min morbror både i Lund men jag vet inte i vilken ände de var.. men tror de va upp mot småland för har inte för mig vi åkte genom lund för att komma dit.. Men jag va barn när jag var där sist.. 🤔

Farwuq
10/6/13, 6:32 PM
#10

Lund ligger kvar där det brukar ligga.

Åkte genom Lund för att komma till Småland? Då bör du kommit från Malmö eller Trelleborg?

🤔

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
10/6/13, 6:37 PM
#11

Nej vi kom från småland och nedåt mot lund ett bostadområde med fält i närheten med små likadana hus.. en och ett halvtplans villor

Farwuq
10/7/13, 11:18 AM
#12

🤔

Sådana områden är ganska vanliga och fält i synnerhet. Nästan allt här ikring är fält. Lund ligger ju mitt i den skånska myllan.

😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: