Annons:
Etikettandligt
Läst 1453 ggr
[Sol69]
2013-10-02 13:38

Tunnel

Alla säger att det är så bra att meditera och jag gör tappra försök Ibland klarar jag av att ligga i 10 minuter andra gånger lite längre.

Men det som är återkommande varje gång jag försöker meditera är att jag ser som en tunnel av ljus.. ibland är ljuset svart,, ibland vitt.. ibland lila. 🤔

Det är som om ljuset kommer flygande mot mig.. jag ser det som om jag åker genom en tunnel. Eller som om det kommer emot mig.. Svårt att förklara i ord.. 🤔

Vist har det hänt att jag sett bilder och saker men denna tunnel ser jag oftast..😃

Är det någon som kan förklara det för mig.. ☝️

Annons:
Ljuskristallen
2013-10-02 14:30
#1

Funderar på om det kan vara en början på astral projektion,mediterar gör jag inte ,inte mer än innan jag går ner i trance men inte på samma sätt ändå.

Olika ljus möter vi ju genom olika dimensioner och jag skulle inte förvånas om du helt enkelt är på väg ur din kropp för ett besök hos nära och kära i andevärlden därav det lila och ljust men det svarta kan helt enkelt vara att du för stunden stänger dig men sen fortsätter och får andra vackra färger på din väg.Andens dimensions skifte helt enkelt.

Prova att fortsätta din resa så ser du vart du hamnar förmodligen med guider eller nära och kära 🙂

[Sol69]
2013-10-03 09:57
#2

Tack Ljuskristallen.

Du har säkert helt rätt. Jag har ju lyckats att ta mig ut när jag har sovit på astrala resor.. och då har jag ju inte sätt hur det har sett ut i början.. Så du har säkert rätt i att det kan va att jag är på ge att ge mig ut och se mig om astralt. Kanske börjar utveckla den förmågan mera. Måste nog försöka att meditera mera och se vad som händer. 😃

Återkommer med information om jag ser något annat. 😎

[Sol69]
2013-10-04 19:05
#3

Idag när jag meditera såg jag i alla fall något.. 😃

En framsida som va faluröd och ett räcke som gick in mot en svart dörr.. Men jag har ingen aning om vad som finns på andra sidan av dörren. 🤔

åkerhumla
2013-10-04 20:53
#4

Gud så nyfiken jag skulle vara 🤔 Min man påstår jag är sjukligt nyfiken och det ligger nog en viss sanning i det 😇 Du måste berätta mer sen.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
2013-10-04 21:04
#5

Lovar att berätta om jag får lov att gå in genom denna dörr.. Är bara glad att jag lyckades se något alls..

Jag är usel på att meditera och blir oftast rastlös.. Men försöker ibland ska väl lyckas jag också.. att se allt de pratar om på Inner wisdom som meditationen jag kör efter heter 🙂

ALPHIRA
2013-10-04 21:11
#6

Sol!

Du skulle behöva öppna den dörren nästa gång.

Att den var svart berodde på din medvetna eller omedvetna rädsla. Bara rädsla.

Försök få en annan färg på dörren.

Om du önskar det, står din guide bakom dörren och väntar på dig. I för sig det kan stå något annat bakom dörren om du önskat det.

Det kan hända att du inte ser guiden på en gång men fortsätt din resa och kalla intensivt på guiden. Han visar sig till sist.

Annons:
ALPHIRA
2013-10-04 21:14
#7

Att det var ett räcke fram till dörren kan symbolisera att du behöver "handledning" innan du öppnar dörren.

[Sol69]
2013-10-04 21:16
#8

Vet vilka mina guider är så dem känner jag redan 🙂

Min son och hans kompis kom hem och störde mig.. så får försöka leta reda på dörren och öppna den och se vad jag hittar bakom den nästan gång jag försöker att meditera.. 

Men har ingen aning om vad det är innanför dörren men rädd är jag inte 😃 Men alltid nyfiken i en strut 🤫 Men kollar man inte får man ju inte veta 🤔och jag vill ju veta 😎

ALPHIRA
2013-10-05 09:10
#9

Så fel så fel hade jag på #6-7. 😞

Visst vet jag att du känner dina guider! Och vet mer än så om dig tack vare att du själv berättat.

Hinner inte skriva mer nu, ska jobba.

åkerhumla
2013-10-05 09:48
#10

Använder du någon skiva sol? Jag behöver en skiva att lyssna på, jag har för mycket myror i huvudet för att lyckas.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
2013-10-05 10:04
#11

En app på mobilen.. sen stänger jag in mig i sovrummet och försöker. ibland går det 5 min ibland längre. appen jag har är inner wisdom som jag blivit rekommenderad på iFokus. de jag tycker är lite trist är att den är nästa 40 min. skulle vilja ha en kortare.

åkerhumla
2013-10-05 16:20
#12

#11 tack då ska jag kolla den :-)


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Tarotstollan
2013-10-05 17:40
#13

Det skall bli spännande och läsa när du kommer vidare Sol. Är själv urusel på att meditera och det är flera år sedan jag gjorde det sist. Måste också har guidad meditation för att lyckas. Har massor av olika CD´s men har inte ens hunnit testa hälften av dem än.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Sol69]
2013-10-05 19:56
#14

Vist är det svårt 😃Man måste ju ligga stilla 😕En aktiv skorpion och de är inte alls lätt. Men skam den som ger sig.. ska väl lyckas va det lider. 🤔

Tarotstollan
2013-10-05 20:10
#15

Har bara fått lära mig att jag skall sitta vid meditation! Lägger jag mig ner så somnar jag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-10-05 20:15
#16

Sitta kan jag inte då skulle jag aldrig kunna slappna av.. så blir att ligga ned och lyssna via mobilen

Upp till toppen
Annons: