Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 531 ggr
Ljuskristallen
2013-09-25 06:05

God Morgon 25 September

Men oj säger jag snart Oktober Förskräckt nyss var det ju sommarvärme och i morse två minus där ute.Det går snabbt nu och inte långt innan vi måste börja planera för Advent och Jul.

Mörka höstkvällar och mornar där morgontrötta får allt segare att kliva upp,tur man är morgonpigg så upp i ottan är inga problem alls.

Önskar er alla en skön dag,njut av hösten med dess underbara färger och lugn Blomma

Annons:
Farwuq
2013-09-25 07:35
#1

Här har vi strax över 5°C.

Ruggigt värre.

🥶

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Miliimli
2013-09-25 10:12
#2

Jamen visst! Här har vi haft två ordentliga frostnätter nu och eftersom jag har ett utomhusjobb har jag fått börja klä på mig ordentligt om morgnarna. 

Men mig gör det inget, hösten har alltid varit min favoritårstid. Då får jag en inre ro och landar på något vis i mig själv. Dessutom har jag alltid tyckt att hösten är en slags nystart, perfekt tid på året om man vill börja företa sig något nytt efter en lat sommar.

[Sol69]
2013-09-25 17:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nu är jag hemma från jobbet,, och lagom trött efter lite sömn.. 🥵

I morse va de frost ute och 3 plus.. Är dags att leta reda på skrapan till bilen nu.. Färgerna börjar bli riktigt gula och röda. Så de är vackert i naturen.. 🙂

Men det som är lite tråkigt tycker jag är att snart börjar alla jul saker komma fram i affärerna och de tycker jag är lite tidigt 🤔

Fick en glad överraskning tydligen har min dotter tänkt att hälsa på mig.. Kul när man ej vet om det. 😃

Nu ska jag nog försöka att vila en liten stund så jag ej somnar kl 19 för natten och vaknar 3 kanon pigg 🤪

Ha en jätte mysig Lill lördag 🤗

Ljuskristallen
2013-09-25 18:10
#4

God kvällning i tråden !

Skönt att komma hem nu efter dessa hundpass Sol så ta det lugnt och bara vila och njut.

Ha ha ha ja du Julen kommer alltid för tidigt och jag som inte ens firar Jul tycker det blir bara larv av alltihop och jag satsar hellre på välgörenhet och avstår från just firandet för jag ser det så orättivist mot dom som absolut inget har både i Sverige och utomlands så skänker jag hellre dit.

Det finns en önskan som jag har stående på min lista och det är att ska nu släkten absolut ge mig nånting,ge till Navahos och Adopt An Elder för där gör det nytta,jag har redan allt och behöver absolut inget mer och så önskar jag fler ville tänka.Det finns så många som inte ens kan köpa en liten Julöl för att fira och känna lite Julglädje.

Oj nu går vi händelserna lite i förväg men jag önskar från djupet att vi ska tänka på dom som verkligen inget har under dessa högtider.

Härlig svamp bild du delar med dig av 😎

Kramen på er och ha en skön Lill Lördag 😘

Farwuq
2013-09-25 18:25
#5

Nu har jag sovit en stund och sedan lögat mig i badkaret.

😃

Så… det är dags att läsa några poster här på iFokus.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
2013-09-25 18:29
#6

Ja det är väl vårt kvällsnöje att se va som har hänt på iFokus när man har jobbat 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: